Carl Sagan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 JeppBlir kos Noen andre enn oss i Norge som vil ha? Hmm. Vi må få oss opp på den lista! Ser at britene har lagt til at de vil ha EU-Chip. Må vi ha det? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hvorfor må vi være på den lista? og HVA er EU-Chip? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Da er det lagt ut et forslag på kontrakt på sidene våre, ingen klager på hvordan bildet på førerkorte ser ut. Nettopp hatt oppkjøring! Kom med forslag til endringer, jeg mener jeg har dekket det meste. Det alle skal gjøre blir i såfall og printe ut kontrakten, skrive under, scanne iden sin og scanne det hele på nytt. Så skal jeg samle alle kontraktene med signatur og vedlegg Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Purring folkens, sjekk siden vår!!! Og send meg info om dere selv på pm eller på mail, tlf, navn og adresse. Jeg skal også oppdatere kontrakten til siste revisjon i kveld! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor faen er den linken? PM? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er den tredje telefonen for noe? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 AFAIK FIC, som står bak Neo Freerunner, hviler ikke på laubærene og har startet utviklingen av neste linux/openmoko telefon, men når den kommer vet ingen ennå. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det vil nok ta lang tid før den kommer ut, er klar for å kjøpe den også jeg. Håper den kommer med kamera, og den funksjonaliteten den allerede har nå. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bah, kamera. Fotoapparatet mitt sparker arslet til samtlige kamera telefoner og er lite, nett og hendig. Og jeg vil ikke betale ekstra for noe jeg ikke en gang er interessert i å bruke. Kompiser som har kamera på mobil bruker den kun til å ta fyllebilder uansett. Større nytteverdi enn det ser jeg ikke Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bah, kamera.Fotoapparatet mitt sparker arslet til samtlige kamera telefoner og er lite, nett og hendig. Og jeg vil ikke betale ekstra for noe jeg ikke en gang er interessert i å bruke. Kompiser som har kamera på mobil bruker den kun til å ta fyllebilder uansett. Større nytteverdi enn det ser jeg ikke Helt enig. Vil absolutt ikke ha en mobil med kamera. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har ikke så mange lommer, så kamera tar jeg ikke med meg så veldig mye. Derfor er det greitt å ha et i mobilen. Og fyllebilder er jo tøft. Hah, når han ene kom inn på hotellrommet og sovnet ned i en søppelbøtte. tihi Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Klarer meg fint uten jeg også, selv om jeg har tatt 753 bilder med mobilen siden desember. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Angående andre telefoner forbi Freerunner, så sa vel Sean noe på mailinglistene i fjor engang om at det var planlagt seks-syv ulike Openmoko-produkter, og at det ikke kom til å fokuseres rundt bare telefoner, men også f.eks. internet-tablets, UMPCer osv. Blir veldig spennende å se hva FIC/Openmoko/Sean klarer å få til når en først har en stabil software-stack, og har fått opprettet et skikkelig distribusjonsnettverk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm, vi mangler vel ikke en kjøper. Vi har bare ikke hørt noe fra ham. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 The latest update I have from the factory indicates that mass Production (that means running the SMT line without stopping to check stuff every two seconds) has been CLEARED TO START. En fin gladmelding Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Det blir noen uker med frakt, så åpner vel nettbutikken. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 VI MANGLER EN KJØPER!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå