Xecuter Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Og det viste seg at jeg tok feil (og du rett hvis du er så nøye på det) Haha! Jepp! Det er viktig å få med seg! JEG HADDE RETT! Moahahaha! Endret 16. mai 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så jeg får ikke være med? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Joda, men hvis det ikke er et vist antall som bestiller (10, 20, 30 osv) så får du ikke rabatt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Joda, men hvis det ikke er et vist antall som bestiller (10, 20, 30 osv) så får du ikke rabatt. Men er vi ikke akkuratt 10 nå da? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal skal se om det blir laga en liste. Skulle tru at de første som meldte seg på får først. Så det er de siste som kan være i faresonen Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Da er vi totalt ni stykker, vi mangler en og første gruppe er i boks. Når det kommer til en kontrakt, er det noen som har et forslag? Jeg skal snike inn en tråd i jussforumet så kanskje noen vet hva kontrakten må inneholde, dette burde ikke være for avansert å sitte opp! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har absolutt ikke noe greie på det, men det burde vært slikt at når vi skrev under på kontrakten så var vi pliktet til å betale X penger innen dato X, og at DU var forpliktet til å betale pengene videre til OpenMoko. Da står det hele og alene på OpenMoko om noe skulle skje. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Det stemmer det! At det er openmoko det står på, sånn at jeg ikke står ansvarlig for noe. Min jobb er å betale pengene videre til Openmoko også videresende telefonene forsvarlig. Juss Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Slenger meg på første gruppe om det enda er plass. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja da er vi 10 etter det jeg vet Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 foreldrene mine skiffter mening om jeg får kjøpe telefonen etter humøret demmes, siden de styrer kontoen min kan jeg ikke ta ut noe uten godkjenning av foresatte, men jeg skal nok få overtalt dem om at jeg skal kjøpe den :!: Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Da er opplegget i boks, vi er nå ti stykker og det eneste som gjenstår er en telefon i salg og papirarbeidet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 foreldrene mine skiffter mening om jeg får kjøpe telefonen etter humøret demmes, siden de styrer kontoen min kan jeg ikke ta ut noe uten godkjenning av foresatte, men jeg skal nok få overtalt dem om at jeg skal kjøpe den :!: Du MÅ ha pengene klar og vite at du kan betale. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) det jeg trenger å vite er datoen vi skal betale inn til deg, pengene er klar og klart til å sendes, så det med mine foreldre ordner jeg, hvis jeg derimot blir nektet må jeg gi deg direkte svar. det er derfor jeg trenger dato for planlagt innbetaling mens foreldrene mine er enda er i godt humør Endret 17. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er vell lurt at alle scanner inn førerkort og underskrift så en har det på pcn. Mange som er under 18? Om man først skal gjøre det skikkelig så må vell foreldre skrive under om en er under 18. Om en skal lage bindende kontrakt over nette må en vell ha med førerkort\visa? Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er vell kanskje ikke nødvendig da, men husker da jeg måtta ha noen til å skrive under for ett pass. Han måtte sende en underskrift med førerkort gjennom faks. Spørst hvor sikkert en vill ha det. Det er jo snakk om mye penger da. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Steve from Openmoko announced "Every 10 pack, will come with a box of stuff. 10 pouches and 10 head sets." kilde. Vi får headset og pose! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå