AlecTBM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har ikke sjekket, jeg får min i midten av uka som kommer. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Kan sende den som ekspress over natten, men da skylder du meg en hundre lapp hehe. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gjør det, fauske er en flaskehals Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Takk for et vellykket felleskjøp! Og takk for telefonen min!!! <3 Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) blir det flere felleskjøp i nærmeste fremtid? Går det ann å bestille alene? Hvor mye blir det med toll og frakt sånn ca? Endret 15. september 2008 av Skvate Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Selvfølgelig kan du bestille aleine! Jeg blir nok ikke å organisere flere felleskjøp, to grupper og 24 telefoner totalt var nok. Du kan bestille fra Sverige eller i fra England. Merk at prisen på den svenske siden må være inkludert svensk MVA. Noe du ikke skal betale. MVA på 25% må du betale, men gi beskjed om dette når du bestiller fra Sverige så du ikke ender opp med å betale både svensk moms og norsk moms. Frakten varierer litt, det ble 510 i frakt eller noe for 10 telefoner så det blir nok mindre for en telefon. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvordan går det med telefonene? Stabile? Klarer dere se film? GPS? Osv. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Qtopia 4.3.3 er Det mest stabile jeg har prøvd GPS fungerer nydelig Prøvde å se film her om dagen, men klarte ikke å mekke filmen riktig xD WiFi funker hos meg, på enkelte nett. I qtopia kan man ikke søke, men man får koblet til. Klarer WPA2 kryptrering Til helga skal jeg igjen se på den film tingen Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Haha, jeg ladet batteriet helt ut. Så lå jeg batteriet mellom de to varmeste boksene jeg har, routeren og et strøm/LAN adapter. Det lå der og ble varmt og godt lenge, puttet det inn igjen og den bootet. AlecTBM: Gidder du å laste opp/dele/sende meg filene i opkg mappen, linkene på mitt qtopia image er feil. En dev på irc for trolltech sa det! Jeg trenger nye filer, nei. Det er stress å manuelt redigere de. Hadde spart meg for mye bry. (a) Endret 16. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://alexander.no-ip.org/annet/neo_freerunner/opkg.tar Ligger der for de andre også, ikke de beste, men de funker Har noen noe bedre så er det bare å sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå