BorN Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg er fortsatt med. Lynet har tatt fra oss internettet, skriver med mob. PM sendt, data-jepp. :-) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Vi har en ledig plass igjen, hvis du vil ha den så gjør du det enkelt. Send meg en pm, du får et kontonummer. Betal 2951 til den kontoen og merk betalingen med nicket ditt. Endret 19. august 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fortsatt ledige plasser? Nokia'en min begynner å ta kvelden mer og mer for hver dag som går, og som linux-bruker har jeg siklet på denne en stund. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan er statusen, mange som har betalt? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan er statusen, mange som har betalt? Tror det var 4 sist jeg sjekket, skal se når jeg kommer hjem. Har ikke med meg dingsen til nettbanken hehe. Sender en PM. Det haster iallefall, jeg må ringe til Sverige og tigge openmoko.se om at han venter litt til. Eventuelt må jeg bare takke ja, innen 23.08 også får jeg en faktura med betalingsfrist på litt over en uke eller noe. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sendte deg pm nå data_jepp; er gjerne med jeg - og sender penger så fort jeg får klarsignal. Kunne ta over plassen til han dextrous, hvis det ikke forkludrer noe for deg? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Vi har en plass igjen, hvis noen vil hoppe på send meg en pm. Du må kunne overføre pengene så snart du mottar kontonr. Pris er nå 2951. Det endelig regnskapet er ikke ferdig, går vi i overskudd blir det returnert. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fortsatt ledige plasser? Nokia'en min begynner å ta kvelden mer og mer for hver dag som går, og som linux-bruker har jeg siklet på denne en stund. Jeg mener du bør kjøpe deg en helt ny mobil. For du får ikke tak i Neoen på ihvertfall 1 år. OpenMoko er litt treige skjønner du. (Det er mest seriøst, og bare litt tull) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Serriøst, ikke vær så jævla pessimistisk!!! Telefonene til gruppe 1 er i oslo nå. Gruppe 2 har bestilt. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Mmm... ja? Passerte tollen i 15-tida i dag om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Stemmer det Kagee, så nå er den på vei til bergen, hvis ikke posten vil noe anna først da Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dere får holde oss oppdaterte om hvor bra telefonen er Gleder meg til jeg får min (runde 2)! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Never mind, vi er fulltalig hehe. Endret 24. august 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fått betalt for telefonene? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Gruppe1: Telefonene er ankommet Bergen, de skal jeg hente på posten i morgen. Gruppe2: Openmoko.se fikk telefonene fra Kina idag, vi har betalt. Så de sendes nok i fra Sverige idag. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Gruppe1: Telefonene er ankommet Bergen, de skal jeg hente på posten i morgen. Gruppe2: Openmoko.se fikk telefonene fra Kina idag, vi har betalt. Så de sendes nok i fra Sverige idag. Endelig! *danser gladdans* Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Gruppe1: Telefonene er ankommet Bergen, de skal jeg hente på posten i morgen. Det vil si at jeg kommer bortom deg imorgen? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nei du kan jo hente den på mandag du Du som har venta så lenge klarer vell å vente litt lenger Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Haha, vær snill nå jenter. Ja, du kan hente hos meg i morgen! Bare ring først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå