mopplest Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) ... Endret 6. juli 2009 av mopplest Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Orker ikke skrive et langt innlegg som tar for seg alle aspekter, men viss du har noen mindre spørsmål kan jeg prøve å hjelpe Men kikk på men.style.com, der ligger forsåvidt alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
mopplest Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) .... Endret 6. juli 2009 av mopplest Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Merke er jo opp til deg selv noen merker har klær som sitter bedre enn andre. Jeg syntes selv J.Lindeberg og ToS sitter bra på meg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Farger er det alltid masse av på sommerenm, men kanskje litt mer "retro-farger" i år enn tidligere. Blomster håper jeg overhode ikke jeg ser mye av Når det kommer til merker/designere/motehus så er det veldig opp til stilen din og kroppsbygningen din. Men merker jeg liker som ligger greit prismessig viss du skal bygge opp en hel sommergarderobe er RL, ToS, Fillipa K, Acne, April 77, Lyle&Scott etc. Ang. frisyre, hold det kort, enkelt og greit. Endret 14. mai 2008 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det første du burde gjøre er og si hvilken stil du har, evt hvilke sommerhobbyer. Det er ikke vits i og ta på seg klær bare fordi det er siste mote. Det ender bare opp med at det ser unaturlig ut på deg, uansett passform og stil. Man må føle seg vel i klærne Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mye polo t-skjorter ala Fred Perry vintage og Ben Sherman classics blir vel inn i år. Mye vintage, eller? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nja, når det gjelder vintage er det først og fremst "vintage farger" som det kommer til å bli endel mer enn tidligere av, vintage generelt kommer vi nok ikke til å se så mye mer av enn vanlig. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Var nesten det eg tenkte på, Pete Dohery sine Fred Perry skjorter er digge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men får legge til at jeg tror farge-hypen i år er overrated, kommer nok ikke til å bli så mye som alle tror. Skrikende farger er som regel høyest overvurdert.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Huff, ja. Skrikende farger er nesten litt for oppmerksomhetssøkende (orddeling anyone?) Men forstår hva du mener, har noen t-skjorter i sikte som er sånn Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men ellers noen få stikkord om sommermoten: Loafers, plimsoles, seilersko, enkle sneakers, chinos, løsere jeans enn tidligere, button-down skjorter, litt kinakrager, ikke like tynne slips som i fjord (men overhode ikke breie), runde solbriller og belive it or not, fargede sokker (dog ikke skrikende farger, men enkle farger som marineblå, brune, etc.) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skeptisk til dette med sokkene altså.. Chinos, sneakers og skjorter er mer min stil da, gitt. Har tenkt litt på Acne(?) sine chinos, som er vide rundt hoftepartiet, men som blir litt smalere nederst. Noen tanker og erfaringer på disse? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nja, ikke prøvd dem selv, men liker ikke helt fiten på dem. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tror det er in med safaristil i sommer. Mye trematerialer, solhatter og lærsandaler - vesker. Farger er grønt, gult, blått og oransj. Hårfrisyrer er gjerne kort og halvlangt for menn , rufsete men ikke piggete, og skulderlangt, stritt hår for kvinner. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Blomster håper jeg overhode jeg ser mye av Du håper du ser mye av blomster? Kan ikke komme på noe som er mer harry enn blomster. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ^ Har vanskeligheter med og se for meg ellers velkledde mennesker med en ekstremt blomsterete Hawaii skjorte Lenke til kommentar
mopplest Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) ... Endret 6. juli 2009 av mopplest Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 SurfingElite: Glemte et ganske betydelig "ikke" i den settningen Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Noen som vet om det er mulig å oppdrive skjorter med ulike blomstermotiver på? Tenker i denne duren: Endret 14. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå