Gå til innhold

Elkjop.no og kjøp av Xbox360

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Tidligere hadde de flere pakketilbud på xbox360 premium utgaven med hdmi, men nå er det kun xbox360 arcade som er igjen på nettsiden deres.

Noen som vet om det er en spesiell grunn til at det er så håpløst utvalg på nettsiden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp er elendig og har igrunnen alltid vært det så lenge jeg kan huske. Er ikke sjeldent de annonserer med knallpriser på et produkt, men så viser det seg at de stort sett alltid er utsolgt for det. Er også ofte slik at jeg ser at mange produkter er feilpriset i butikken; selv om det står at et enkelt produkt er på tilbud i den Elkjøp-avisa, så er prisen noe helt annet i butikken som regel.

Nei, min konklusjon er at Elkjøp er en møkkabutikk. Synes det er så dårlig service der.

Lenke til kommentar
Elkjøp er elendig og har igrunnen alltid vært det så lenge jeg kan huske. Er ikke sjeldent de annonserer med knallpriser på et produkt, men så viser det seg at de stort sett alltid er utsolgt for det. Er også ofte slik at jeg ser at mange produkter er feilpriset i butikken; selv om det står at et enkelt produkt er på tilbud i den Elkjøp-avisa, så er prisen noe helt annet i butikken som regel.

Nei, min konklusjon er at Elkjøp er en møkkabutikk. Synes det er så dårlig service der.

second that!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

De har den nok i butikken ja, reagerte bare litt på at utvalget på nettbutikken plutselig var blitt dårligere enn før. Er ikke så mange uker siden de hadde 2 premium pakker, en med bare konsollen og en med et spill i tillegg.

Lenke til kommentar

Einig.. Men eg vart rett og slett overraska når eg gjekk inn i butikken deira og kunne kjøpe GTA IV til rett under 400-lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...