Ksungam Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har Telenor Djuice Control og skulle gjerne ha ladet det opp. For å gjøre dette sender man f.eks. "LADE 200" til 2525 for å lade 200 kroner. Etter dette kommer det opp på skjermen at man skal skrive inn fødselsnummer (tror mobilen er registrert på mamma, skrev likevel inn mitt eget), så kom det at jeg måtte skrive inn betalingskortnummer, hva er dette, og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Betalingskortnummer er nummeret som står på fremsiden av Visa eller mastercard kortet. har du ikke det så må du kjøpe ladekort i butikken og lade oppp slik som det står på ladekortet Endret 13. mai 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ah ok. Skal jeg bare kjøpe et vanlig Telenor Djuice kontantkort altså? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ah ok. Skal jeg bare kjøpe et vanlig Telenor Djuice kontantkort altså? ja du skal bare kjøpe et vanlig telenor Djuice kontantkort ja Lenke til kommentar
nilspils1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Må man ha mobilen man fyller penger på selv, eller kan man kjøpe et kontantkort og fylle på noen andres mobil utenat de vet det? x) Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da jeg brukte kontantkort så husker jeg at man kunne fylle på noen typer kontantkort i minibanker Lenke til kommentar
nilspils1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 ok:) men tenkte kanskje sånn visst du skulle lade noens mobil utenatt de visste d;) som en gave/overaskelse. Funker dette? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, da må du gjøre det på telenor.no Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er jo bare å fylle det på via minibanken som nevnt. Du skriver inn det telefonnummeret som skal lades, og voila. De merker ingenting før de evt sjekker saldoen selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå