Gå til innhold

Ny Båt (30-35000) Forslag?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en familie/ungdommsbåt ( Jeg som er ungdommen:D) til ca 30000 - 35000kr!

Båten ha plass til 4 stykker som tilsvarer min familie på 2 voksene og 1 barn på 10 år + meg da på 16!

Har sett litt rundt om og ser litt på Bever 350/morgan 350 som virker som en stødig og solid båt, men går det med 4 stykker oppi den? Motorstørrelse: 15/30!

Bor i Bergens område så med tanke på vær forhold så er ikke de så alt for røffe da jeg tar opp båten til vinteren :)

Mvh KnowN!

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal kjøpe meg en familie/ungdommsbåt ( Jeg som er ungdommen:D) til ca 30000 - 35000kr!

Båten ha plass til 4 stykker som tilsvarer min familie på 2 voksene og 1 barn på 10 år + meg da på 16!

Har sett litt rundt om og ser litt på Bever 350/morgan 350 som virker som en stødig og solid båt, men går det med 4 stykker oppi den? Motorstørrelse: 15/30!

Bor i Bergens område så med tanke på vær forhold så er ikke de så alt for røffe da jeg tar opp båten til vinteren :)

Mvh KnowN!

Tror bever/morgan blir litt liten. hadde selv en sånn og er ikke akkurat plass til hele familien i den.

se heller på hobby 430 med 30 hk, dette er en båt som går bra og har gode sjøegenskaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...