Gå til innhold

Ny Båt (30-35000) Forslag?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg en familie/ungdommsbåt ( Jeg som er ungdommen:D) til ca 30000 - 35000kr!

Båten ha plass til 4 stykker som tilsvarer min familie på 2 voksene og 1 barn på 10 år + meg da på 16!

Har sett litt rundt om og ser litt på Bever 350/morgan 350 som virker som en stødig og solid båt, men går det med 4 stykker oppi den? Motorstørrelse: 15/30!

 

Bor i Bergens område så med tanke på vær forhold så er ikke de så alt for røffe da jeg tar opp båten til vinteren :)

 

Mvh KnowN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg en familie/ungdommsbåt ( Jeg som er ungdommen:D) til ca 30000 - 35000kr!

Båten ha plass til 4 stykker som tilsvarer min familie på 2 voksene og 1 barn på 10 år + meg da på 16!

Har sett litt rundt om og ser litt på Bever 350/morgan 350 som virker som en stødig og solid båt, men går det med 4 stykker oppi den? Motorstørrelse: 15/30!

 

Bor i Bergens område så med tanke på vær forhold så er ikke de så alt for røffe da jeg tar opp båten til vinteren :)

 

Mvh KnowN!

 

 

Tror bever/morgan blir litt liten. hadde selv en sånn og er ikke akkurat plass til hele familien i den.

se heller på hobby 430 med 30 hk, dette er en båt som går bra og har gode sjøegenskaper.

Lenke til kommentar

Jaja, Foreldrene mine skal være med på noen (2 - 4 hver sommer) turer, men så vil jeg helst at båten skal befinne seg rundt hordalands/Sogn/Bergen område! Så jeg kan bare GLEMME og kjøpe en Bever 350 med tanke på 2 voksne og 2 barn?

Endret av KnowN
Lenke til kommentar

JEG hadde hvertall ikke gjort det, men igjen hvis dere i familien er små i vekst så kan det jo gå ;) Bever 350 er en ungdomsbåt og ikke en familie båt mener jeg. hadde selv gått for den hobbyen som jeg linka til tidligere hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...