Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ulyd i Golf III 95'

Anbefalte innlegg

Jeg har en irriterende during i golfen min. Det virker som lyden kommer fra hjulene, men jeg er usikker på om det kan være fra dekkene eller et hjullager. Turtallet har ingen innvirkning på lyden, kun farten. Det rare er at når jeg svinger mot venstre blir lyden borte! Bilen trekker ikke til noen av sidene så jeg vet ikke om det kan ha noe med forstilling/hjulstilling å gjøre.. For meg høres det ut som det er dekkene som lager lyden, men det ble ingen forskjell etter jeg la om til sommerdekk så jeg synes det er veldig merkelig. Uansett er det veldig irriterende! Noen som har en ide om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hjullager. Sikkert bak.

Hvordan kan du være så skråsikker på det? Er det ingen andre muligheter tror du

Hørtes veldig sånn ut på forklaringa di. Du fikk med deg mye så det var en bra forklaring også!

Faktisk ganske sjeldent at hjullagrene ryker foran på de der. Det kan gått gå 3-400 000km uten problemer.. Bak derimot er det noe helt annet. Jeg tipper på bak, men blir ikke overraska om det er foran. Det er bare litt mer uvanlig..

Lenke til kommentar
Faktisk ganske sjeldent at hjullagrene ryker foran på de der. Det kan gått gå 3-400 000km uten problemer.. Bak derimot er det noe helt annet. Jeg tipper på bak, men blir ikke overraska om det er foran. Det er bare litt mer uvanlig..

Jeg tipper man ville hørt mer ulyder og, hvis det hadde vært et lager på drivakselen som hadde gått.

Eller hva tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...