Åsen Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Øreproppene til iPoden min ble ødlagt i dag, har egentlig aldri vært noen stor fan av de uansett så det er på høy tid å skaffe seg ut par nye. Jeg har ca 400 kr til disposisjon. Har tenkt litt på disse Jeg er langt i fra noen ekspert på dette området så det hadde vært fint om dere som har peiling kunne ha gitt meg noen andre forslag til ørepropper eller om dere synes at jeg bør gå for de jeg linka til litt lenger opp Takk Endret 13. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 AKG K 324 P. En sikker vinner. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 CX-300, de som du hadde kikka på, duger flott til ipod, hadde dem selv, fram til jeg rota dem bort:( Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Takker for svar. Tror jeg går for de AKG proppene. Leste en anmeldelse hvor den fikk terningkast 6 + at de er pene og se på og Endret 14. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Må det være ørepropper? Koss PortaPro er jo veldig god til iPod, syns nå jeg... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg liker ikke hodetelefoner. Jeg ser ganske dum ut med det på hodet + at det ikke får plass i lomma. Endret 14. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå