Henning1332 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skal på intervju i morgen i en spillforetning og lurer på hva jeg skal ha på meg? Skjorte? Vanlige klær? Ellers kan dere komme med andre tips til intervjuet:) Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ikke pynt deg, bare stell deg. Jeg ville hatt på meg klær som jeg liker å bruke til vanlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 med spillforretning mener du da dataspill? hvis det er så kan du ha på det du pleier til vanlig. pass på å være pen i tøyet, vask deg og lukt godt (kanskje veldig basic men nevner det for å være på den sikre siden). fant ut at jeg skrev denne tråden for 3 år siden. tror jeg skal oppdatere den endel men den gir deg endel tips om emnet. les også denne siden om emnet. Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 tusen takk:) tusen takk:) Vett någen kor lange tid itte intervjuet eg får svar om eg blir tilbudt jobben lr ikkje? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Venligst hold deg til bokmål eller nynorsk på forumet. --- Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mange som skal interjuer, om det skal være flere interjurunder osv. vanligvis får du svar fra en til to uker etter interjuet. Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Venligst hold deg til bokmål eller nynorsk på forumet. --- Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mange som skal interjuer, om det skal være flere interjurunder osv. vanligvis får du svar fra en til to uker etter interjuet. vet noen hvor lang tid det kan ta før jeg får svar fra jobben om jeg har blitt tilbudt jobben etter intervjuet? Omforladels men jeg trodde alle forsto stavangersk:) Venligst hold deg til bokmål eller nynorsk på forumet. --- Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mange som skal interjuer, om det skal være flere interjurunder osv. vanligvis får du svar fra en til to uker etter interjuet. vet noen hvor lang tid det kan ta før jeg får svar fra jobben om jeg har blitt tilbudt jobben etter intervjuet? Omforladels men jeg trodde alle forsto stavangersk:) Oi så ikke at du hadde svart. men takk:) Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Omforladels men jeg trodde alle forsto stavangersk:) Det er ikke såå lett for oss andre å gjette seg til at du snakker/skriver stavangersk. Men en ting kan ikke gjentas for mye: husk rene klær. Man skulle tro det var en selvfølge, men husk det! Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Omforladels men jeg trodde alle forsto stavangersk:) Det er ikke såå lett for oss andre å gjette seg til at du snakker/skriver stavangersk. Men en ting kan ikke gjentas for mye: husk rene klær. Man skulle tro det var en selvfølge, men husk det! hehe takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå