Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rød stripe på magen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En måte å bli kvitt de på er estetisk korrigerende kirurgi (plastisk operasjon).

Dette er selvfølgelig kun å anbefale hvis det blir et stort problem for deg (Skarpengland).

altså..det ser dumt ut..

og min natur, er at jeg angrer laaang tid framover om jeg dummer meg ut i noe som helst, og om jeg ser dum ut med den røde stripa, som er sammenhengt med at jeg har vært feit...da føler jeg ett nederlag..

men stripa er faktisk mest synlig om morgenen, tror jeg..

Lenke til kommentar

jeg har selv strekkmerker på låra, og baksiden av armhulene, så jeg vet de kan være skjemmende. og de merkene er ikke pga muskler, for å si det slik.

Og ja, de er mer synlige under noen omstendigheter, da de kanskje har samlet seg mye blod i de områdene (eller lite blod, er ikke sikker).

Men som sagt, så vil de bli mindre å mindre synlige med tiden.

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig at de synes ekstra godt når området har vært i klem. Vi som har litt flesk på magen men ikke har strekkmerker får jo tydelige stiper når vi sitter osv, så skulle bare mangle at de blir tydeligere i visse situasjoner.

damn det er flaut...

flaueste med det, er om man skal ha sex og sånt, og må vise magen sin..*blush*

jeg har jo fremdeles en liten mengde igjen da^^

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mange som reagerer på strekkmerker hos partner når man skal hoppe til køys. Og ihvertfall ikke i et forhold. :) Jeg ville ikke ofret det en tanke om dama mi hadde strekkmerker uansett hvor tydelige disse måtte være. Jeg kan jo ikke snakke for alle andre, kun for meg selv, men tror at dette funker begge veier. Altså at jenter heller ikke bryr seg så mye om slikt noe på partner når det kommer til stykket. :)

Lenke til kommentar
Tror ikke det er mange som reagerer på strekkmerker hos partner når man skal hoppe til køys. Og ihvertfall ikke i et forhold. :) Jeg ville ikke ofret det en tanke om dama mi hadde strekkmerker uansett hvor tydelige disse måtte være. Jeg kan jo ikke snakke for alle andre, kun for meg selv, men tror at dette funker begge veier. Altså at jenter heller ikke bryr seg så mye om slikt noe på partner når det kommer til stykket. :)

det er en lettelse at det er slik^^

jeg vet at jeg kanskje snur på tråden, men vil menn med litt utovermage bli sett på som like hotte som de med sixpack, og slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...