Kurt Grusom Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei! Jeg trenger hjelp med å skifte online-navnet mitt. Jeg har nå mitt eget, fulle navn, noe jeg mener er uheldig. Har prøvd alle mulige metoder uten hell. Det ene jeg prøvde var å slette hele brukeren min og lage en ny og registrere den hos PSN - noe som ikke funket, min gamle konto var fortsatt registrert på mailadressen mn. En ting til; Når jeg slettet min egen konto, forsvant alle savene i spillene mine også. De ligger lagret under savegames, men jeg får ikke lastet dem. Hva gjør jeg, for å komme til mine saver igjen??? HJELP! Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det går ikke, du må lage en ny konto, på en ny e-mail-adresse. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ouch, thats too bad.. Hva med savene - er det mulig å spille på dem? Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hva med savene - er det mulig å spille på dem? Ikke noe Du lager bare en ny bruker på nettverket (du mister rank og stats på online spill naturligvis). Etter du har laget en ny PSN bruker kan du også logge inn på din gamle hvis du vil det og få tilbake all rank og stats. Endret 13. mai 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det her var jo litt spess da, kan jo sende mail å høre om det går å gjøre no med det! Men tror nok du må ordne ny.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 På xbox live koster det naturlig nok cash for å skifte nick. Jeg synes det er helt fornuftig, ettersom ellers kunne man oppført seg som en idiot, teamkilla alt og alle, og så bare skifte nick. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Mener ikke savene mine og stats på PSN, men selve PS3'n, som f.eks. Uncharted - saven ligger der, men siden jeg slettet hele brukeren i nøden for å skifte PSN-nick, ble alle slike ting slettet -_- Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det lar seg ordne det også. Gå til mappen hvor du finner Uncharted saven din, velg den filen du er på jakt etter, press trekant og velg kopier. Da spørr PS3 hvor du vil kopiere den, velg din nye brukerkonto. Etter den er ferdig skal du få startet Uncharted på din nye konto der hvor du ga deg på din gamle bruker konto. Gud løkk... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Nice! Hjertelig takk! <3 Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det lar seg ordne det også. Gå til mappen hvor du finner Uncharted saven din, velg den filen du er på jakt etter, press trekant og velg kopier. Da spørr PS3 hvor du vil kopiere den, velg din nye brukerkonto. Etter den er ferdig skal du få startet Uncharted på din nye konto der hvor du ga deg på din gamle bruker konto. Gud løkk... Så du sier jeg bare kan kopiere save filene fra "bruker1" til "bruker2", så vil dette virke? For min del er det mest kritisk å ikke miste det jeg har oppnådd i online delen på cod4. Er dette noe du tror eller det det bekreftet at det virket, vil ikke på noen måte miste det jeg har. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Det funket ikke. Eneste valget jeg har ang. de gamle savene, er informasjon og slett.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde gå ann da. Å bytte navn liksom! Uten at det skal koste penger.. Jeg har også gjort en feil og kaldt meg Henrymeen. kanskje litt dumt Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Er det ikke bare å gå inn på Account Management og Edit Online Profile eller Edit Account Information? Edit: Det gikk jo ikke nei. Jaja da er du fucked. Endret 15. mai 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Den eneste måten du kan endre PSN "Online ID" på er å opprette en ny PSN konto. Dette gjøres ved å opprette en ny bruker i XMB (Users) og så "Create Playstation Network Sign In" (Playstation Network). Kopiering av save-games har jeg ikke mye erfaring med, når jeg opprettet en ny PSN-konto pga. ønsket navnendring fungerte i alle fall ikke save-game til Burnout Paradise. Dette kan også ha noe med at jeg brukte den tidligere PSN-kontoen til online-spilling i Burnout, ganske logisk at du ikke kan bruke en save-game hvor PSN-ID ikke er identisk. Endret 15. mai 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå