CrasY Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har nå kommet til det punkt hvor jeg vil mod-chippe min xbox v1.2! Hvis det er noen som har gjort alt dette før, er det noe erfaringer dere kan dele, og hvor jeg starter osv? Mange takk, Henrik Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Mener å huske at dette er imot retningslinjene av en eller annen grunn. Men jeg kan vel si at det finnes Norske sider om dette og at de burde være mulig å finne med google. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det første du ¨å gjøre er å lere deg å lodde, og kjøpe deg loddepenn på 20-25W Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Høres ut som en grei start. Noen mod-chip å anbefale? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 den de har på digistore.no er den enkel å installere samtidig som den er billig. Der har de tegninger over chippen og hvordan du opner boksen. Bare bestill du. Det er svært enkelt bare du har litt grunnleggende loddekunnskaper. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! For det første, visst du har en v1.2 Xbox så kan denne (ENNÅ) ikke moddes... Og hvordan i all videste verden har du greid å skaffe en v1.2 Xbox i NORGE?? Det har kun kommet noen FÅ v1.2 maskiner til USA, og i Europa har de ikke kommet ennå... er du sikker på at det ikke er en v1.0/v1.1 xbox du har da...? Lenke til kommentar
frank123 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg kjøpte OZXchip. Det tok meg ca. 30 minutter å modifisere boxen. Jeg byttet også harddisk. Knotet litt med det. Men fikk det til. Chippen er flashable så oppdateringer er null problem. Funker 100% på det jeg har prøvd til nå. Sjekk www.mod4you.com for mere info om chippen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå