Wheeljack Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I følge Thundercats-the-movie.net og våre venner hos IMDB ser det også ut til at enda en barneserie fra det glade 80-tall vil se nytt lys. Filmen har planlagt premiere i 2010, og vil bli en CG-animert film. Er ikke så fryktelig mye å finne av informasjon ang cast rundt forbi, annet enn at det snakkes om å bruke det originale castet som voice-actors. Etter å ha sett filmer som The Mummy hadde jeg egentlig ingen problemer med å forestille meg Mumm-Ra i en live action film, men tror alikevel det å satse på en CGI-produksjon kan vise seg å være vel så lurt. Spørsmålet blir egentlig hva slags publikum filmen er ment retta mot. Barn? Voksne? Voksne barn? eller kanskje barnslige voksne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Wuhu! Husker jeg var storfan av Thundercats da jeg var mindre og har samtlige episoder på pcn *kremt*. Så jeg gleder meg til denne kommer ut ^^, Endret 13. mai 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det tok sin tid. Denne filmen har hatt det svært vanskelig å komme på storlerretet. De har jo hatt planer å lage denne filmen i over 5 år, men de fleste har takket nei. Regner med at den blir CGI? Endret 17. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå