The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 vel som emnetittel sier, er den på norsk? er det kanskje også relevante "norske" spørsmål også? takk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 den er på norsk den ja, men spørsmålene er om stort sett amerikansk film Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 dvs at ntsc utgaven kanskje også er på norsk? når locale er satt til norge. ja, den er sonefri. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Neh, om du kjøper den i utlandet tviler jeg på at du får den på norsk. Er ikke sikker men Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Er du sikker på at det er på norsk? Jeg har spillet og er lokalisert i Norge, men det er fremdeles kun på engelsk. Div. norske anmeldelser trekker også spillet i karakter for nettopp dette, så med mindre det er kommet en v2.0 av Scene It!, så er det kun på engelsk. Endret 13. mai 2008 av BioNor Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er du sikker på at det er på norsk? Jeg har spillet og er lokalisert i Norge, men det er fremdeles kun på engelsk. Div. norske anmeldelser trekker også spillet i karakter for nettopp dette, så med mindre det er kommet en v2.0 av Scene It!, så er det kun på engelsk. Wait, tror faktisk du har rett. Jeg blander sikkert med buzz :S Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har kun spillt spillet hos en kompis og der går alt i engelsk. Så hvis noen har fått norsk tale/tekst i spillet så vil jeg gjerne vite hvordan. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 da var spillet kjøpt fra ebay(usa), $44.60 med stikker, ja. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 da var spillet kjøpt fra ebay(usa), $44.60med stikker, ja. Var det inkl. frakt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 da var spillet kjøpt fra ebay(usa), $44.60med stikker, ja. Var det inkl. frakt? jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå