tacomodo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg leter etter en slags vegg jeg ikke vet navnet på, og da blir det litt vanskelig å finne det så jeg spør her. Hva heter sånne vegger man kan klappe sammen og kan sette opp improvisorisk? Sånne man gjerne ser på film f.eks i et teater så går skuespilleren bak "veggen" og skifter og slenger både truse og bh opp på kanten Endret 13. mai 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg fant jeg fant! "Skjermvegg" Noen som vet hvor man kan få tak i noe ala den her, bare kanskje ikke så fargesprakende og gjerne litt japansk stil? Ser Ikea har en. http://www.bobyggogbolig.no/Articles/Misc/...terbalkong5.gif Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Folkens jeg lurer også på det samme. har lett og lett og lett og lett. tacomodo jeg fant den ikke på ikea Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Folkens jeg lurer også på det samme. har lett og lett og lett og lett. tacomodo jeg fant den ikke på ikea Jeg har eller mindre gitt opp. Jeg håper på en dag å spasere forbi en antikvitetsbutikk og få øye på en ellerno. Den på Ikea var ganske fæl. Dersom noen klarer grave frem noe så hadde jeg vært takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå