FenrisC0de Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei! Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)? Takker for svar! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Telenor har i alle fall en "øverste grense" på hvor mye du kan bruke i døgnet. Er garantert ikke det billigste alternativet, men det har ihvertfall blitt besparende for min del. Når jeg er på reise, små turer eller utflukter - så vet jeg at jeg bruker maksimalt 75 kr den dagen på datatrafikk. Lenke til kommentar
CavemanDan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Alle NetComs private post-paid abonnementer (dvs. ikke YoungTalk og Kontant) har en makspris per dag på 20kr på datatrafikk via mobilen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 75kr dagen blir jo over 2000kr i måneden da. 20kr dagen blir 750 i måneden. Er jo ikke sånn fryktelig gunstig, hehe. bedre med en fastprisavtale på 500kr i måneden. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Vanlig pris på en fastprisavtale ligger rundt femhundrelappen hos de aller fleste operatører. Jeg vil dog holdt en aldri så liten knapp på Telenor i denne sammenhengen fordi de virkelig legger konkurrentene i støvet når det kommer til hastighet, dekning og stabilitet på tjenesten. Lenke til kommentar
Gripne Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei! Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)? Takker for svar! Telenor: Kr 499,- pr mnd Netcom: Kr 499,- pr mnd Chess: Kr 450-, pr mnd Tele 2: Kr 489,- pr mnd Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men det er jo rene "mobilt bredbånd" abonnement. Ser ut som han vil ha et abonnement som kan kombineres med tale og sms... Lenke til kommentar
CavemanDan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Heller mot NetCom da også jeg. Du kan ha Connect abonnementene som tilleggstjeneste på ditt vanlige taleabo. Lenke til kommentar
Skippy123 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men det er jo rene "mobilt bredbånd" abonnement. Ser ut som han vil ha et abonnement som kan kombineres med tale og sms... Hos Telenor kan du også ha FriBruk lagt til som tileggstjeneste på ditt vanlige mobilnummer. Det har ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
trampoline Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Må jo bli det mye omtalte MTU da. Gratis med surf så lenge du er i deres nett...men det fungerer jo ikke da forløpig. Men det er kanskje lys i tunnellen snart for oss som hoppet over til MTU... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Må jo bli det mye omtalte MTU da.Gratis med surf så lenge du er i deres nett...men det fungerer jo ikke da forløpig. Men det er kanskje lys i tunnellen snart for oss som hoppet over til MTU... Og hvis du åpner det snart er det jo ikke akkurat noen toppfast du får. Netcom og Telenor har jo fått Turbo-3G over store deler av landet allerede. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Dersom ein ikkje brukar internett på kvardagar mellom klokka 7 (8) og 17 kan kveld- og helgefastprisabonnementa til Telenor (Netcom) vere eit billeg alternativ. Kostar 119 (99) kr./månaden. Datatrafikk på dagtid kostar 5 kr./MB, med ein makspris på 50 kr. for begge abonnementa. Ser ein vekk frå fastpris og MTU har One Call billegast pris per MB, nemleg 5 kr. Endret 14. mai 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)? Takker for svar! Hvis det er så viktig for deg, så kan du opprette et enkeltmannsforetak. Dermed oppretter du et dataabonnement hos f.eks Telenor, hvor du får fri data for 350,- Nå har jeg ingen anelse om hvordan dette er i forhold til privatmarkedet, men for mye data, så er det et gunstig abonnement. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)? Takker for svar! Hvis det er så viktig for deg, så kan du opprette et enkeltmannsforetak. Dermed oppretter du et dataabonnement hos f.eks Telenor, hvor du får fri data for 350,- Nå har jeg ingen anelse om hvordan dette er i forhold til privatmarkedet, men for mye data, så er det et gunstig abonnement. Fri Bruk koster 399 kr. og det er uten mva, så prisen blir omtrent den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå