Domize Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har nettop kjøpt Gainward GeForce 9800 GTX og Abit IP35 Pro Jeg antok at PCIe 2.0 ville funke fint med et 1.x PCIe HK, men ifølge Wikipedia så står det: "In June 2007 Intel released the specification of the P35 chipset which does not support PCIe 2.0 only PCIe 1.1." Spørsmålet er, har jeg brukt 800 kr på et hovedkort som ikke kan kjøre skjermkortet? Svar så fort som mulig, fordi jeg skal plukke opp delene rundt klokka 17:00 i dag, og har tenkt til å sette sammen snarest! Takk for all hjelp! Domize Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pci-Express 1 og 2 fungerer om hverandre Det er flere tråder om dette, for eksempel denne Lenke til kommentar
Domize Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ok, flott. Takk for det raske svaret. Var bare sitatet fra Wikipedia som skremte meg, siden jeg har jo tross alt kjøpt et IP35 kort. Forresten, jeg søkte på forument, men fant ingen tråder. Søket var vel ikke spesifikt nok da, men uansett så fikk jeg svar! Takk, takk, Domize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå