Nissen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Er det noen her i dette forumet som skal vere med på å teste tesversionen i mars? (noen andre enn meg?? ) Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Noen som vet hvordan dette "teste-systemet" virker? Mottar vi en kopi av spillet i posten? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hva?? Ingen av dere som er med å spiller. Det er veldig på alpha/beta stadiet enda , men vi har holdt på nå i to uker via nettet. Dere har sikkert ikke kommet med i IGI test gruppa. Skal gi tilbakemelding om hvordan spiller er når jeg får lov til det. Rune Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg fikk 1 e-mail om at jeg skulle få nærmere info i Mars 2002 Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Så var det en spøk også da. Mulig det var en dårlig en, men kunne ikke dy meg. Venter på mer info selv. God helg :-> Rune Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg skal oxo være med :smile: Gleder meg til å teste. IGI var et dødskuult spill. (men det skal sies at den kunstige intelligensen på motstanderne ikke var helt bra, noe produsenten selv har gått ut og sagt, og de vil derfor legge mer vekt på dette i IGI 2). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Er det for sent til å melde seg opp nå? Hvis ikke: hvor gjør man det? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Jo, det er forsent nå. Fristen gikk ut i slutten av November. Du melder deg på på heimesiden til selskapet som lager spillet (Codemasters). PS. Det er bare noen få som blir trukket ut som vinnere hver gang. _________________ Mvh Nissen [ Denne Melding var redigert av: Nissen på 2002-01-12 14:53 ] Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 broren min skal, men ikke jeg (den soppen) heldiggris, faan ta han, hatern, heldiggris :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 jeg skrev meg opp for moro skyld og kom med. men har aldri gidda å bruke tid på det forumet er et forbanna kaos på det forumet der. c&c renegade har det desidert morsomste og beste forumet :smile: Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg er også med som betatester! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå