Kimelimm Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei! Jeg har akuratt sett ferdig School Days, og det var en fantastisk serie som gikk rett inn på meg! Jeg ble lei meg på ekte pga det som skjedde i serien! Noen som vet om noen andre "kjærlighets" serier? Helst ikke overdrevet med roboter og slik, og helst ikke så mye "magi" og sånt, bare helt vanlig 2008 japan kjærlighets serie liksom? Søk på School Days på google for og se hva jeg mener! Vær så snill takker for svar Kim (A) EDIT: Hvis det ikke er for mye og be om, hadde det vært fint om det var ungdommer og ikke 40 åringer liksom, de er så søte xD Men går med alt Endret 13. mai 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har du prøvd Bleach? Men blir kanskje litt for fantasy.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Den ser jeg mye på Glemte og si det, ellers takk, er på episode 67^^ Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om du liker bleach, kan d hende du også liker Naruto. Kan også anbefale Death Note, (ikke akkurat noen kjærlighets serie) men dog bra, men er blitt lisensbasert altså, vanskelig og laste ned. Også klassikeren One Piece er og å anbefale. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Naruto liker jeg dessverre ikke, og Death Note har jeg ikke hørt så mye om dessverre Kjærlighets animer er så søøøte xD One Piece har jeg sett litt av :S Lenke til kommentar
flammekaster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ummm Shuffle! skulle nok passe; eg har ikkje sett School Days, men eg trur det stort sett samme sjanger. Elles har vi jo sjølvsagt Love Hina og Strawberry Panic om du likar kjærleik mellom jenter... Kanskje Ah! My Goddess! også... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jah. Shuffle! bør du se. Den er utrolig søt. Også bør du se Ef; A Tale of Memories, Chobits og Karin.. ^-^ De er dødssøte Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Skal sjekke Shuffle TAkker for svar alle sammen, bare fortsett og rams opp da Finner ingen episode sider, er det lisenasert ellr noe? Endret 13. mai 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Er det noen som ikke er så vanskelig og få tak i da? SHuffle erj o sykt vanskelig :| Lenke til kommentar
Deem Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Rumbling Hearts... Shuffle... Ichigo 100% (Anbefales som min #1) Da Capo (sesong 1 og 2) Da Capo II (etterkommerene fra Da Capo I som det handler om) Zero Tsukaima Kan sende deg en PM med hvor du finner det... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Er Shuffle! Lisensert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå