int20h Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dell faser ut spillmaskinene i XPS-serien og lar Alienware overta dette segmentet. Les mer Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De prisene er altfor syke, for at massene skal kunne kjøpe slike maskiner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 pfff...aldri si aldri, folk handler jo pc på elkjøp i dag så why not Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Spør du meg burde Dell fortsatt med dette da man faktisk kunne få en brukbar XPS til grei pris. Men Alien ware er for sykt dyrt. Dell kommer bare til å miste kunder på dette tror jeg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå slipper de ihvertfall å konkurrere mot seg selv. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Syns det er fint jeg. Jo dyrere det er for ferdigsnekra pc'r, jo bedre er det. Syns folk burde tatt seg bryet med å skru dem sammen selv. Kanskje de lærer noe på veien dit... Spill-konsoller får man fra Microsoft og Sony, pc'r bygger man selv =) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det stod ikke noe i artikkelen om når Dell vil slutte med salget, vet noen det? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 fårhåpentligvis lanserer dell alienware world wide... og gjør det billigere.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 fårhåpentligvis lanserer dell alienware world wide... og gjør det billigere.. Ikke sant? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De prisene er altfor syke, for at massene skal kunne kjøpe slike maskiner. Massene har nå heller ikke bruk for slike maskiner. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Glad jeg kjøpte min Dell XPS m1330 i tide. Storfornøyd! Lenke til kommentar
web76 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Dette gjelder vel usa i første omgang, angår ikke Dell europa i første omgang vil jeg tro. Endret 13. mai 2008 av web76 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det stod ikke noe i artikkelen om når Dell vil slutte med salget, vet noen det?Lurer på det samme. Min søster har lenge ønsket en Dell XPS bærbar og skal snart kjøpe den. Hun blir nok skuffet om hun ikke får gjort det. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, dette kan gå begge veier. Som en sier over her så må da AlienWare internationaliseres. Og svaret fra en annen var jo "when pigs can fly". Jeg håper jo at vi da kan få norske AlienWare maskiner for XPS serien tror jeg har gjort det MEGET bra i skandinavia hvor interessen for det siste og beste er høy og vi har penger å bruke på det også. Når XPSen har klart å ta kunder fra AlienWare så må det være internasjonalt. Dell er jo ikke i markedet for å gi bort kunder heller. Som logisk sett tilsier at AlienWare må inn der XPS har vært...og det betyr world wide. Vi får krysse fingrene. Jeg liker ikke helt at XPS serien skal bort, men hvis AlienWare kommer inn med engang så skal ikke jeg klage. AKIRA Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette er vel noe som skal prøves ut i USA og ikke her. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det stod ikke noe i artikkelen om når Dell vil slutte med salget, vet noen det?Lurer på det samme. Min søster har lenge ønsket en Dell XPS bærbar og skal snart kjøpe den. Hun blir nok skuffet om hun ikke får gjort det. Overskriften på artikkelen: "Dell faser ut spillmaskinene i XPS-serien" Dette tolker jeg som at de bare skal slutte å selge SPILLMASKINENE., Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Måtte le av inquirers overskrift NB: I følge den artikkelen gjelder dette kun desktop-maskinene. Endret 13. mai 2008 av angry_norwegian Lenke til kommentar
Teig Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 @Atzz: ehm, ja det stod det, men fortsatt: det stod ikke noe om NÅR de slutter å selge de. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Må jo bety at de endelig lanserer her i Norge og!Når flere blir solgt går jo også prisene ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå