levlex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tele2 lanserer mobilt bredbånd - som lar deg surfe uten pristillegg i Sverige. Les mer Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det som er litt ironisk er at Tele2 har vesentlig bedre dekning i Norge hvor de ikke har eget nett. I Sverige dekker de kun sørsverige og de aller største byene. Faktisk helt nede fra Norskegrensen er dekningen i beste fall elendig: http://www.tele2.se/mobiltackning.html Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå skiller vel svensk bosetning seg en hel del fra den norske. Spesielt nord i Sverige. I tillegg bygger Tele2 og Telia ut 3G-nettet sammen. I mars 2007 dekket de 99% av Sveriges befolkning. Noe som er langt høyere enn hva noen av de norske 3G-nettene kan vise til. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes det var litt stivt jeg. Greit at slike ting er mindre utbredt o.l, men 599 for 5GB (i full fart) er ikke akkurat noe imponerende. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Av en eller annen grunn har Tele2 mobilt bredbånd som egne abonnement, det er ikke mulig å knytte det til eksisterende abonnement. Veldig merkelig. Jeg kunne godt tenke meg å ha mobilt bredbånd standard som tillegg til mitt abonnement så jeg hadde muligheten til å komme meg på nett uten å bli flådd når jeg skulle trenge det. Om man er nødt til å ha et eget abb for dette så må man planlegge når man er uten nett og da forsvinner jo litt av poenget for meg. Tele2: Kan dere ikke lansere mobilt bredbånd som en tjeneste og ikke et abonnement? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg