Jotun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som topic sier... Bergen! Beste verksted på jobben, er en Ford, er merkeverksted å anbefale? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Styreleddet pleier å være greit å bytte, men indre endeledd kan være noe mer knotete. Det er imidlertid en rutineoppgave, og et hvem som helst verksted (nesten) kan ta på seg jobben. Vil gjette på mellom 3000 og 5000 kroner, avhengig av delepris. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som topic sier... Bergen! Beste verksted på jobben, er en Ford, er merkeverksted å anbefale? Du bør vel ha justering etter at et ledd er byttet, så da er det kanskje like greit å overlate jobben til et verksted som kan gjøre begge deler? Jeg har ved flere anledninger benyttet et hjulstillingsverksted like ved Hartveit i Møllendalsveien. Husker ikke navnet på de, men de tar iallfall justering til en grei pris og med skikkelig verktøy. Mener å huske at de også tilbyr bytte av ledd. Ser forøvrig ingen grunn til å gå til merkeverksted, dette er fagarbeid, ikke merke-jobb. Har også hørt positivt om Godvik bilverksted som ligger i Olsvik, samt Varden verksted som ligger ved Shell-stasjonen på Varden. De på Varden har iallfall imponert meg ifm reparasjon på et bensinrør på en eldre japse jeg hadde. Skikkelig trangt og rustent, men de gjorde en flott jobb til bare 1.300,- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Ble Kverneland! 2300 inklu hjulstilling.... Det kan da ikke være gærnt! Trodde ikke innlegget ble lagt inn, så eg fikk dessverre ikke tatt rådene til vurdering.... Men takk allikevel! Endret 14. mai 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ble Kverneland! 2300 inklu hjulstilling.... Det kan da ikke være gærnt! Trodde ikke innlegget ble lagt inn, så eg fikk dessverre ikke tatt rådene til vurdering.... Men takk allikevel! Høres ikke gærnt ut i det hele tatt. Tut og kjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå