vargaz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Prøver å lade min relativt nye Creative mp3 spiller, men den vil ikke ta lading. Nei, jeg er ikke sikker på at dette er den kabelen som fulgte med. Skal ikke Mini USB være en standard? slik at alt av USB->Mini USB går overens? må se om jeg finner den riktige kabelen når jeg kommer hjem, men er det noen som har vært borti lignende, finnes det noen løsning for meg om jeg ikke finner kabelen min? Jeg får tilkobling mellom datamaskinen og mp3 spilleren når jeg kobler inn kabelen, men spilleren skrur seg selvsagt av fordi den er tom for strøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mini USB B er teknisk sett mini usb b, men det finnes 5 pin utgaver. Tviler veeeeeldig sterkt på at den bruker det dog Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan der rett og slett være at spilleren er ødelagt da? ingen som har opplevd det samme problemet som meg? har prøvd å googlet litt, har funnet ut at det eksisterer en lader som man kan bruke via strømnettet, vet ikke om det er noe vits å kjøpe en sliken å teste med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå