Bluth Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei Skal bestille dette oppsettet senere idag eller imorgen:Oppsettet Ut fra oppsettet ovenfor, er det noen her som ser eventuelle kompatiblitets-problemer? Tenker spesifikt på hovedkort vs. ram vs. skjermkort.. Eventuelt andre inspill er også greit. EDIT: Er "offentlig" nå.. Endret 13. mai 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du må gjøre handlekurven din "offentlig" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde byttet hdd var jeg deg. Har selv den disken du har satt opp i systemet ditt og den bråker, er varm, og er rimelig treig. Gå for denne: Seagate Barracuda 7200.11 500 GB Stillegående, kald og meget kjapp disk! Kommer ikke til å angre, garantert. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen flere innspill? Bestiller senere idag Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Blir å overklokke så håper det funker på denne???? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Bestilt, så ikke kom å si nå at noe var feil Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg beklager, alt du bestilte var feil. Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg beklager, alt du bestilte var feil. Btw PÅ Gigabytes side over støttede ram brikker til ditt hovedkort, Her Er ikke de ram brikkene du har bestilt, på lista. Så de er det ikke sikkert at er støttet. Fikk det samme hovedkortet som du har bestilt i posten i går, men har enda ikke bestilt RAM. Kan du skrive her hvordan de funker? Kanskje jeg bestiller de og Mvh Bjerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå