B25S Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Send de kriminelle innvandrerne (som er en skam for samfunnet) tilbake dit de kommer fra. Jeg er dødslei disse svartingene som leker "gangstere" og truer folk, stjeler og slår. Nei, jeg er ikke rasist - det er dette som er den beste metoden. Om et par tiår vil Norge være bombardert av innvandring. Hvite mennesker har svake gener, f. eks. om en hvit og en svart får unger, så arver ungen mesteparten av utseendet fra den svarte. De hvite vil forsvinne. Men det er jo sånn det skal gå, og vi kan jo ikke forandre naturen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Opp med statistikk på en slik fantastisk påstand, tusen takk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om et par tiår vil Norge være bombardert av innvandring. Hvite mennesker har svake gener, f. eks. om en hvit og en svart får unger, så arver ungen mesteparten av utseendet fra den svarte.De hvite vil forsvinne. Men det er jo sånn det skal gå, og vi kan jo ikke forandre naturen. Med andre ord er svartingene genetisk overlegne pottitnordmenn. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Alastor: igjen, hvis den var ment til meg så pressier gjerne hva du mener. Det meste i mitt innlegg burde ikke være så ukjent for de fleste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ang ditt innlegg så svarte jeg på hva jeg mente ang det på forrige side. Det nye her var ment til asbjohor. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ok den er grei. Skjønner ikke helt hva du mener er ditt svar på mitt forrige innlegg. Sikker på at vi snakker om det samme? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om et par tiår vil Norge være bombardert av innvandring. Hvite mennesker har svake gener, f. eks. om en hvit og en svart får unger, så arver ungen mesteparten av utseendet fra den svarte.De hvite vil forsvinne. Men det er jo sånn det skal gå, og vi kan jo ikke forandre naturen. Med andre ord er svartingene genetisk overlegne pottitnordmenn. Er dette allmenkunnskap? Jeg visste det vaffal ikke. Men, dere har rett. Vi trenger ikke voldelige innvandrere her. Da sender vi heller de som ikke kan oppføre seg tilbake. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Saudi-Arabia, ikke om Somalia. Det er ikke uten videre helt det samme... Geir Å nei? Prøv fra den fjerde minutten og ut Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Lurer på hvor det ble av all oppmerksomheten rundt at kvinner skulle kunne gå tryggt rundt i byen uten å frykte for vold eller seksuelle overgrep. Mye av oppmerksomheten forsvant vell da man innså at det var uforenelig med å ha såppas mange innvandrere som i dag med dagens integreringspolitikk(eller mangel på sådan). Tror en av grunnene til det er at i dette tilfelle ble udåden begått av innvandrere. For det andre så mener en del folk, meg selv innkludert at: høy invandrer befolking fra kulturer der kvinner er søppel er ekvivalent med antall voldekt og overgrep.. Det er jo ganske grei logikk bak det. Men, dere har rett. Vi trenger ikke voldelige innvandrere her. Da sender vi heller de som ikke kan oppføre seg tilbake. ja, jeg har sikkert gitt utrykk for det i en del tråder til nå, men det syntes jeg så absolutt. Vi trenger ærlige mennesker med moral og normer som arbeider og gjør sin borgerplikt. Det er det mange fine eksempler på blant innvandrere. Men så er det dessverre en god del som gir innvandrere ett dårlig rykte. Hvis vi bare hev ut de så hadde alt vært mye bedre, vi hadde sluppet å fø på de, enten i fengsel eller på trygd. Vi hadde sluppet kriminaliteten. Offrene i form av voldtekt, vold eller annet faenskap hadde sluppet ubehagelighetene osv osv. Og ikke minst, de innvandrerne som er ærlige arbeidsomme borgere hadde ikke fått ett sånt rykte og blitt høvlet under samme kost som de kriminelle og negativt ytende Endret 13. mai 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Spriter opp nyhetsbildet i det minste. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det skremmer meg at disse Norsk-somaliere kan være født i Norge. Skulle likt å sett hun dere Kohinoor Nordberg stå opp mot denne saken. Endret 13. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det skremmer meg at disse Norsk-somaliere kan være født i Norge.Skulle likt å sett hun dere Kohinoor Nordberg stå opp mot denne saken. Hvorofr er det så skremmende? Mange født i norge har gjort vesentlig verre ting. Sånn rent generelt er jeg litt var når det gjelder å "straffe" hele grupperinger fordi de er overrepresenterte i en eller annen statistikk, man kunne brukt akkurat det samme argumentet for å sende alle menn ut av landet, da menn er grovt overrepresentert på vold og voldtekts-statistikker. AtW Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Sånn rent generelt er jeg litt var når det gjelder å "straffe" hele grupperinger fordi de er overrepresenterte i en eller annen statistikk. Hvis de er overrepresentert i en statistikk, betyr ikke det i seg selv, at det er noe fryktlig galt med gruppen??? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Om et par tiår vil Norge være bombardert av innvandring. Hvite mennesker har svake gener, f. eks. om en hvit og en svart får unger, så arver ungen mesteparten av utseendet fra den svarte.De hvite vil forsvinne. Men det er jo sånn det skal gå, og vi kan jo ikke forandre naturen. mora mi er hvit, faren min er neger, de fikk en hvit unge med blondt hår og blå øyne. Det er en god ting at alle kommer til å bli lik farge etterhvert om mange mange år.. da blir man kvitt mye hat og fordommer i og med at alle kommer til å være lik farge.. Men er vel ikke hudfarge man burdte diskutere, for det avgjør jo heldigvis ikke hvordan man er som person.. Endret 13. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sånn rent generelt er jeg litt var når det gjelder å "straffe" hele grupperinger fordi de er overrepresenterte i en eller annen statistikk. Hvis de er overrepresentert i en statistikk, betyr ikke det i seg selv, at det er noe fryktlig galt med gruppen??? Menn er også overrepresentert når det gjelder vold og voldtekt, betyr det at det er noe fryktelig galt med menn genrelt? AtW Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 mora mi er hvit, faren min er neger, de fikk en hvit unge med blondt hår og blå øyne. Lukter litt løgn i det skrivet der... Kanskje faren din var en inder? Indererne (Spesiel "Siker") er en medlem av den kaukasoide familien. Selvfølgelig finnes det et spesielt genetisk morfoisme med enegget tvillinger, og albinoisme. Ellers er det genetisk umulig... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Menn er også overrepresentert når det gjelder vold og voldtekt, betyr det at det er noe fryktelig galt med menn genrelt? Men vi snakker om to vidt forskjellige ting. Den ene handler om kjønn, og den andre handler om en etnisk folkegruppe. Vann er ikke olje. Endret 13. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han er fra mauritius, det ligger i det indiske hav i sør afrika. Han er ikke kullsvart, men neger i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Han er fra mauritius, det ligger i det indiske hav i sør afrika. Han er ikke kullsvart, men neger i mine øyne ihvertfall. Blondt hår huh? Du mener Garnier Nutrisse permanent blond? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hehe ikke fullt så blondt da, men mørkeblondt på en måte, men helt lyseblondt da han var ung.. Tro meg eller ei, det får være opp til hvert enkelt. Han arva mer fra mora mi enn faren min.. Men til slutt kommer vi alle til å være brune og blide hele gjengen, og da blir det vel endelig slutt på mye idioti og fordommer her i verden.. ps. og nei foreldra mine bleika ikke håret på'n nei.. Endret 13. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå