Rosewell1983 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Grunnet et prosjekt jeg har så har jeg et spørsmål angående m-atx. Om det er slik at ytelsen på et m-atx er dårligere enn på et ATX? jeg tenker at ytelsen på et m-atx må være lik som på et ATX bortsett fra at m-atx har mindre porter/slots osv... så lenge jeg velger et relativt nytt m-atx kort så skulle det gå greit tenker jeg... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ytelsen er ikke dårligere på m-atx kort, men f.eks strømstyringssytem/vrm er ofte svakere pga plassmangel og de bruker også ofte komponenter av lavere kvalitet pga pris, dette hindrer også høy overklokking - men det gjelder ikke alle kort. Både Asus og Gigabyte har m-atx kort som vil egne seg godt i en gamer pc (GA-G33GM-DS2R i Gigabyte sitt tilfelle) Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Grunnet et prosjekt jeg har så har jeg et spørsmål angående m-atx. Om det er slik at ytelsen på et m-atx er dårligere enn på et ATX? jeg tenker at ytelsen på et m-atx må være lik som på et ATX bortsett fra at m-atx har mindre porter/slots osv... så lenge jeg velger et relativt nytt m-atx kort så skulle det gå greit tenker jeg... ASUS sitt m-atx kort med HDMI, husker ikke hva det heter, har fungert flott for min del (3-4mnd). Lett å klokke, støtte for nyeste intel osv.. P5V-E kanskje det var ja..se signatur ;P Endret 13. mai 2008 av Obscura Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 me takkar for svarene =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå