RyanReynolds Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har sett litt på diverse guider, men finner ikke helt ut av hvordan man skifter størrelse på det man skal "decrypte". Hvis jeg nå starter programmet og skal decrypte en dvd, så går det bra, problemet er bare at jeg må ha en double layer-plate for å brenne filmen ut. Og de platene er jo minst dobbelt så dyre som de vanlige på 4.7 og det er jo selvsagt forståelig, men er det mulig å decrypte DVD-en til litt over 4gb med DVD decrypter? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) husk at www.imgburn.com er videreutviklinga av dvddecrypter, samme utvikler og skin. forum.imgburn.com Endret 13. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 husk at www.imgburn.com er videreutviklinga av dvddecrypter, samme utvikler og skin. forum.imgburn.com Takk. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dvddecrypter er kun laget for å knerte kopisperra på DVD-er. Den gir deg dvdfilstrukturen, som du igjen kan komprimere og brenne på en 4,3GB dvd med DVDSHRINK (www.dvdshrink.org) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Okei. Jeg har tidligere brukt DVD Shrink noen ganger, men bare noen trial-versjoner. Men hvis det er sånn å forstå så skal jeg skaffe meg det programmet istedenfor. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) husk at www.imgburn.com er videreutviklinga av dvddecrypter, samme utvikler og skin. forum.imgburn.com DVD Decrypter ripper DVDer, IMGburn brenner bare images, en vesentlig forskjell. Rettelse: ser nyeste versjon også leser, men den ser ikke ut til å ha særlig mye funksjonalitet, fjerner den kryteringen i det hele tatt? AtW Endret 13. mai 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 spørs om den gjør det siden dette var en av varemerkene til dvddecrypter og lightningUK måtte slutte med programmet. så kanskje han/de ikke har videreført dette i imgburn? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hvis du har brukt en trial versjon av DVDshrink har du blitt lurt. DVDshrink er gratis. link Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 hvis du har brukt en trial versjon av DVDshrink har du blitt lurt. DVDshrink er gratis.link Har programmet nå. Jeg husker ikke hvorfor jeg plutselig sluttet å bruke det programmet og gikk over til DVD Decrypter. Mener å huske at det var en trial-periode på det programmet jeg lastet ned, men kanskje jeg tar feil her. Uansett, fint å se at programmet er gratis. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hvorfor ikke bruke clone dvd? hvis du har brukt en trial versjon av DVDshrink har du blitt lurt. DVDshrink er gratis.link Har programmet nå. Jeg husker ikke hvorfor jeg plutselig sluttet å bruke det programmet og gikk over til DVD Decrypter. Mener å huske at det var en trial-periode på det programmet jeg lastet ned, men kanskje jeg tar feil her. Uansett, fint å se at programmet er gratis. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dvddecrypter er kun laget for å knerte kopisperra på DVD-er. Den gir deg dvdfilstrukturen, som du igjen kan komprimere og brenne på en 4,3GB dvd med DVDSHRINK (www.dvdshrink.org) Da må det være to forskjellige programmer med samme navn - jeg bruker DVD Decrypter til å brenne dvd-image'r med. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dvddecrypter er kun laget for å knerte kopisperra på DVD-er. Den gir deg dvdfilstrukturen, som du igjen kan komprimere og brenne på en 4,3GB dvd med DVDSHRINK (www.dvdshrink.org) Da må det være to forskjellige programmer med samme navn - jeg bruker DVD Decrypter til å brenne dvd-image'r med. imgburn er dvddecrypter, bare nyere. samme utvikler. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dvddecrypter er kun laget for å knerte kopisperra på DVD-er. Den gir deg dvdfilstrukturen, som du igjen kan komprimere og brenne på en 4,3GB dvd med DVDSHRINK (www.dvdshrink.org) Da må det være to forskjellige programmer med samme navn - jeg bruker DVD Decrypter til å brenne dvd-image'r med. DVD decryper brenner også ja, IMGburn er en ny versjon av dvddecrypter, bare at dvddecrypter er god til å lese beskyttede film-DVDer, dette er fjernet i Imgburn pga noe lovproblemer. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå