barbar Skrevet 6. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Toshiba Portègè 2000 (= pIII 750 Mhz, ultraportabel pc) til litt under 18.000 NOK. Er dette et godt tilbud? Eller er dèt, som magefølelsen min sier, litt vel mye for en pIII 750 Mhz - samma hvor ultraportabel den bærbare er? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 6. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2003 til den prisen får du en laptop som er dobbelt så bra Edit: Mye bedre en dobbelt så bra Lenke til kommentar
barbar Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2003 til den prisen får du en laptop som er dobbelt så bra Edit: Mye bedre en dobbelt så bra Men får jeg en ultraportabel bærbar som er dobbelt så bra? (Jeg regner da ikke med 12'' powerbook, som ligger i samme prisklasse.) Denne pc'en er forøvrig barbara.no sin anbefaling - hva gjelder ultraportable bærbare. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2003 Til den prisen (eller litt over) får du en *ny* Portégé 2010, og for to tusen mindre får du en *ny* Dell Latitude X200. Ultraportable har som de fleste andre bærbare falt enormt i pris i det siste. Det som kostet 35K for et halvt år siden, får man bedre til halve prisen i dag... Så, nei. Det er, IMHO, ikke et godt kjøp. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Den Latituden har jo touch-pad mus, mens de fleste portegé'r har trackpoint. Dette er jo smaksak, men jeg hadde ikke overlevd med touchpad en dag tror jeg. Lenke til kommentar
barbar Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Takk for hjelp. Jeg innser nå at det ikke er snakk om et spesielt bra tilbud. Skal høre om jeg får prutet den ned i 10.000. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 toshiba protege 2000 er en fin amskin, men jeg ville nok sett meg om etter en ibm thinkpad X serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå