dan882 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) hei. jeg er en gutt på 15 år, (10 klasse) 175-177 høy og veier 66-68 kg. jeg er ute etter å få tydligere muskler! jeg trener: 200 Crunches/situps hver dag ( fordelt utover dagen). 30-70 push ups hver dag (fordelt på 2 ganger om dagen) fotball 2 timer 3 ganger i uken. jeg har lyst til å bli kvitt kroppsfett, så magemuskler vises tydligere. jeg vet jeg har litt synlige magemuskler, men har hørt at først og fremst er personer med små(tt) fettlagre/lite kroppsfett. har litt fett på magen, men drar jeg det jeg har av fett nedover, ser jeg musklene enda tydligere under. Treningstips/slanketips? hadde vært topp om noen kunne gitt meg en msn adresse til en som har muskler, slik at jeg lett kan få treningstips/slanketips. Endret 14. mai 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du har rett, veien til markerte muskelr er lav fettprosent. Det hjelper ikke å pompe jern til du er svinsterk så lenge du har en fettprosent som dekker musklene. Du bør trene kardio (type jogging, sykling osv) de dagene du ikke trener styrke. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Du har rett, veien til markerte muskelr er lav fettprosent. Det hjelper ikke å pompe jern til du er svinsterk så lenge du har en fettprosent som dekker musklene. Du bør trene kardio (type jogging, sykling osv) de dagene du ikke trener styrke. hehe. hm. jeg har gym 2 timer på mandager. har begynt å løpe mye ute, som 60 meter, 100 meter 400 meter, 3, 5 og 8 km osv... rett hjem, 2 timer konstant løping på fotballtrening. dette gjelder Mandag, onsdag og Fredag. Har gym på torsdager, 1 time Knalleffektiv . begynt å ha gym ute, og da går det bare i fotball, 60 meter 400 meter og 5 km nesten... Jeg tror kanskje jeg spiser litt for mye og unødvendig... greier ikke f.eks å la sjokolade og brus ligge , men er det kanskje det som må til, hva jeg spiser kanskje? spiser ikke mye usunt utenom helgene. men jeg er sånn som småspiser litt ting og tang hele tiden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Når du deffer (slanker deg), så er det nettopp disse små tingene som usunn mat og søtsaker som kan ødelegge for målet ditt. Skal ikke si så veldig mye, for egentlig har jeg ikke så enormt god peiling på dette området. Jeg har også samme mål som deg, men nå er jeg sikkert mye mer fett på kroppen enn det du har. Har så langt greid å miste 6 kg, og skal si meg rimelig fornøyd med det, men har fortsatt veldig lang vei til vaskebrett. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Når du deffer (slanker deg), så er det nettopp disse små tingene som usunn mat og søtsaker som kan ødelegge for målet ditt. Skal ikke si så veldig mye, for egentlig har jeg ikke så enormt god peiling på dette området. Jeg har også samme mål som deg, men nå er jeg sikkert mye mer fett på kroppen enn det du har. Har så langt greid å miste 6 kg, og skal si meg rimelig fornøyd med det, men har fortsatt veldig lang vei til vaskebrett. hehe. jeg har allerede begynt litt ;D jeg skal begynne å jogge med kompiser, sånn at jeg kan trene litt de dagene jeg ikke har trening.., ca .5-8 km skal vi begynne å løpe 1-2 ganger i uken ;D ... hehe, dette er mine muskler :!: men du ser de ikke så bra når jeg STÅR oppreist, og det fettet vil jeg ha vekk Endret 15. mai 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ser bare masse svart på bilde ditt jeg Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du må legge ut et bilde hvor du står oppreist, med lyset på. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 anyways , ingen som har noe kosthold/tips? Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Finnes mange tråder rundt kothold. Sjekk denne, f eks. Lykke til! Endret 22. mai 2008 av whom Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Spis mye proteiner, fisk, egg etc. Og jogging evt sykling er jo veldig fint Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 takk for tips ;D er en stund siden jeg var her sist gang, men jeg har droppet litt usunt, trener regelmessig ,,jogging annenhver dag/fotball trening, vekter osv:D har faktisk gått ned ca 3 kg:D Lenke til kommentar
varmit Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Må bare spørre om en ting her Når dere snakker om magemuskler(ruter), skal disse synes når du slapper av også? Eller er det hovedsakelig når man strammer musklene litt at de skal synes? Hvis ikke, må jeg jobe litt mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Når musklene er store nok, samt kroppsfettet lavt, er dette mulig. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 det heter vel six pack selv om den ikke er så jævlig stor og tydelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå