dan882 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) hei. jeg er en gutt på 15 år, (10 klasse) 175-177 høy og veier 66-68 kg. jeg er ute etter å få tydligere muskler! jeg trener: 200 Crunches/situps hver dag ( fordelt utover dagen). 30-70 push ups hver dag (fordelt på 2 ganger om dagen) fotball 2 timer 3 ganger i uken. Gym. utegym for tiden mandag og torsdag . da løper vi 60m, 400m og 3,5 og 8 km på tid... jeg har lyst til å bli kvitt kroppsfett, så magemuskler vises tydligere. jeg vet jeg har litt synlige magemuskler, men har hørt at først og fremst er tydelige magemuskler for personer med små(tt) fettlagre/lite kroppsfett. har litt fett på magen, men drar jeg det jeg har av fett nedover, ser jeg musklene enda tydligere under. jeg har fett på magen, og på siden av "six packen", og har lyst på mer V formet kropp. Trener jeg for mye slik at jeg kan ødelegge "veksthormonene" mine? Treningstips/slanketips? For eksempel drikk 1 glass vann før maten osv? føler jeg trener nok =P Endret 14. mai 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 What's the fucking point? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=951818 Treningen din er ræva, hvis du søker litt finner du en milliard identiske tråder som den du nettopp har laget 2 stk av selv. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) ingen? Endret 14. mai 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå