Roooney Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har nylig skaffet meg Garmin-program og kart som jeg tenkte jeg skulle bruke på min N95. Kartet går fint å legge inn, men det virker som om det er selve MapSource-programmet som er kranglete. Får denne meldingen hvis jeg skal overføre kart: "send til enhet i demonstrasjonmodus" GPS'n virker ikke med disse "demokartene". Hvordan deaktiverer jeg dette? Håper noen kan hjelpe meg, har vært nære på ett par ganger nå at N95 har blitt kastet i veggen. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hvilket navigasjons software er det du har lagt på tlf? Har ikke vært borti den meldingen du får. Endret 13. mai 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror at problemet er at Mapsource ikke har blitt aktivert/registrert. Da kan du bruke kartene på maskinen i "demomodus" men de kan ikke eksporteres til en enhet (skyt meg hvis jeg tar feil). TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå