DFLW Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er den billigste/beste løsningen for å kunne spille DOD? Kjøper man det billigste half-life spillet og laster ned mod? Følger det med en key uansett som kan brukes online på DoD? Takk på forhånd Tips: PSData har r9500 som kan moddes til r9700 og klokkes til pro Koster 1495kr. Student r9700pro Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøp Half-life eller få tak i en nøkkel fra noen som ikke spiller online og last ned mod. DoD bruker HL-nøkkelen, så det går så bra så. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Finnes det noen bra servere til DOD Alle de jeg prøver har jo høy ping Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 DoD er gøy.. spilt det masse på lan =) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Drit i DOD, spill BF 1942! Dummeste jeg har hørt! DoD og BF1942 er 2 vidt forskjellige spill imo! Begge er dritgøy på hver sin måte. Jeg spiller begge spillene mye online, og kunne ikke tenke meg å slutte å spille ett av spillene for å prioritere det andre. BF er gøy pga. alle kjøretøy og fly og store utendørsområder, mens DoD er mye bedre på 1on1 combat i mer lukkede kart og innendørsområder. Lenge leve DoD og BF! Prøv Boomtown sine servere, jeg får alltid god ping der (danske) eller POSTI (finsk). BF.no har vel også puttet opp en DoD server så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 "]Finnes det noen bra servere til DODAlle de jeg prøver har jo høy ping Last ned og bruk The All-Seeing Eye: www.udpsoft.com/eye Lav ping: Bamse Company, Cypher, [friEnds], Boomtown-serverene, etc. Du finner dem med The Eye. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva er ipen til Boomtown serveren of de andre? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med å fyre opp Eye eller søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå