Gå til innhold

Sniktitt: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å presisere, jeg klager ikke på grafikken, bare den firkantede Banjo-modellen.

Når BK3 ble annonsert for ... en god stund siden, håpte jeg på "rund"-modell, men nå synes jeg firkantet Banjo fungerer bedre. Fremhever "Jeg er en dustete bjørn".

Lenke til kommentar

Final Fantasy startet ekslusivt på Nintendo. Sony snappet den.

Banjo Kazooie startet på Nintendo. Microsoft snappet den.

Beware, det er en muldvarp i Nintendos korridorer. En slik spion som Onkel Skrue har, som sitter i en tønne og jobber for begge parter. En muldvarp bend for destruction. Nintendo vil bli rassert innenfra og ut.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå alle Xbox360 spill også bør komme på PC. Dog er det selvf. en utopisk tanke siden de ønsker å tvinge folk til å kjøpe konsollen.

Men det skjer ikke hos meg da Xbox360 har for mange amatøraktige feil i konstruksjonen. Hvis de lanserer en ny og oppgradert utgave i 2008 hvor de retter alle feil og mangler og gjør noen smarte valg så skal jeg vurdere det.

NB! at de bruker DVD ser jeg ikke på som en mangel, men leserne de bruker ødelegger bla. platene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har mange gode stunder fra Banjo Tooie. Satt sikkert i flere dogn tilsammen forran titteboksen med min Nintendo 64. Fikk plutselig sinnsykt lyst til å finne fram den gode gamle nintendoen og alle de gode spillene: Mario, Banjo tooie, Yoshi, osv.

Nintendo 64 <3

Lenke til kommentar

Fikk desverre aldri med meg de to første spillene i serien, til tross for at jeg var den stolte innehaver av en Nintendo 64. Kan kun unnskylde meg med at jeg var såpass liten at jeg ikke helt hadde oversikt over alle de gode spillene. Men treeren ser absolutt artig ut, og kommer mest sannsynlig til å havne i spillhyllen min når det kommer ut. Likte spesielt muligheten for å bygge sine egne kjøretøy. Om dette blir litt fritt (at man ikke er låst til å skulle bygge ting på spesielle måter) kan det bli veldig artig. Spesielt når man spiller online og får se den store diversiteten i kjøretøy.

Lenke til kommentar
Fant fram Banjo Kazooie igjen, men ikke like bra som jeg husket. Synes ikke det har holdt seg like bra som f.eks. Mario 64.

Den er jeg tilbøyelig til å være enig i, men det som har appelert til meg med Banjo Kazooie er nostalgifølelsen, som holder seg like godt den dag i dag. Jeg gikk gjennom Banjo Kazooie i påsken for mange herrens år siden. Etter det har det nærmest blitt en tradisjon å fyre opp spillet i påska og spille seg gjennom det gjennom de få påskedagene.

Lenke til kommentar

Banjo-Kazooie mangler kanskje litt i forhold til Mario 64, men det den mangler der, tar det igjen på sjarm. Tenk å styre en bjørn som samler inn noter og puslebrikker, og dessverre faller ut fra et fjell, da plutselig topplokket på sekken åpner seg og en rød fugl kommer ut og flyr bjørnen til sikkerhet hos en sjaman, som plutselig forandrer bjørnen til en vaskemaskin.

Snorre; Du kan ikke si nei til dette ;)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt igjennom Banjo-Kazooie i "nyere tid".. kanskje for et par år siden.. selv synes jeg Banjo holder seg veldig godt, og minst like godt som Mario! Vil ikke ha problemer med å spille det igjen den dag i dag..

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke hatt problemer å spille det den dag i dag annet enn litt vondt i tommelen pga. dårlig stikke på kontrollen. Men det er verdt det. Tror faktisk jeg finner frem N64-en og spiller gjennom Banjo-Tooie. Rundet nemlig eneren i fjor, så da gidder jeg ikke å spille det nå.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...