kentove91 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei. Jeg har mista min Battlefield 2142 DvD plate. jeg har cd key. og har spillet instalert. Jeg lurte bare på om det er låv og spørre hær om hjelp til og finne en Mini IMG til dette spillet? Jeg vil helst ungå og måtte kjøpe nytt spill. har kontaktet EA games. De svarte og sa: Hei! Hvor lenge siden er det du har kjøpt CD platen.? Om det er lengre enn 90 dager så kan vi dessverre ikke sende ny. Men jeg tror du får en ny CD på 100 kroner, da må du betale på forhånd og sende den som er gått i stykker in til oss. Men vi vet ikke åssen vi skal sende CD til Norge nå, kan du kontakte meg igjen om en ukes tid? Jeg har ikke cd platen så jeg kan ikke sende inn den. vil helst ungå og måtte kjøpe nytt. Med ny cd key. Og ja det er åver 90 dager siden jeg kjøpte spillet. Hva kan jeg gjøre med dette? jeg vet at man kan bruke noe som heter mini IMG som funker som en crack men funker og spille online med, hvis jeg har rett? Takker for svar Mvh Kent-Ove Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mini-bilder av CD/DVDer til spill sidestilles med cracks, og strider dermed med retningslinjene #8. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg