larseko Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Skjermkortet på disse maskinene er vel ikke det beste. Deler med systemminnet, eller ikke? Ellers så hører jeg at den 5244 går for 11990 på Lefdal og den andre for 9990. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har ikke hatt bruk for 3d-ytelse, så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det. Men maskinen er bra, synes jeg fremdeles. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 At HP PAZE5244 har Mobile Intel Pentium 4 prosessor på 2,53 GHz tror jeg ikke noe på. Så vidt jeg vet finnes ikke Mobile-varianten av Pentium 4 med så høy klokkefrekvens. Elkjøp, du lyver..... :x Lenke til kommentar
Ekstra Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei! Jeg har et lite kinkig problem... Har nemlig mistet gjennoppretningscd'en og butikken vil ikke skaffe meg en ny. Det skal de i så fall ha full pris for Windows XP Pro utgave til. Jeg har serial og alt ting. Det jeg lurte på var om noen kunne hjelpe meg med å skaffe en slik gjennopprettnings cd til hp pavilion ze5244 med Windows XP pro?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå