konduktans Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen som har erfaringer med dette kabinettet? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCAOPCL1 Tenkte å kjøpe et slik for å bruke til testing av HW funnet på el-retur etc. Jeg trenger derfor ikke et helt nytt et. Det er ikke tilfeldigvis noen som har et slik et til salgs? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du trenger vel egentlig ikke ett helt slik ett? trenger vel egentlig bare av/på knappen fra ett gammelt kabinett og HK skuffen fra ett? disse selges jo også løst og vil sannsynligvis være billigere? bare sånn tips.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for tipset. Har også tenkt på å bare hente et kabinett på el-returen, men det har vært litt lite snacks der i det siste. Dessverre er polakkene raskere enn meg:( Tror nok jeg kommer til å finne meg et enkelt kabinett, rive av alt av paneler og tull, og prøve ting inni der til jeg finner noe som funker=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå