Bendorama Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ja, en tråd om ord som ender med KT plagsomt er det å si det, og høre det. RasKT MørKT FraKT SlaKT SmaKT LaKT SaKT Ja har ikke så mange selv, ikke så kommer på nå, men nevn dem opp! hehe så fører jeg dem opp her etterhvert som de kommer. EDIT 1: flere ord lagt til. Endret 12. mai 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Haha, jeg har aldri tenkt over hvor ekkelt det faktisk er å si disse ordene. Jakt forresten. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Sjakt Endret 12. mai 2008 av Atatar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 De som ender på vokal-kt er jo ikke ekle. Det er konsonant-kt som er slitsomt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De som ender på vokal-kt er jo ikke ekle. Det er konsonant-kt som er slitsomt. Så sant som det er "sakt" Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 De som ender på vokal-kt er jo ikke ekle. Det er konsonant-kt som er slitsomt. Riktig, for trøtt til å komme på det i går, får gå gjennom alle orda og rette de, er kun de plagsome som skal være med;) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 bare A'er? Frekt Sekt Sikt Sykt Frukt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lumskt Skjelmskt Sistnevnte er det norske ordet med flest konsonanter i en stavelse, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå