tomsi42 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Er ikkje den mest aktive her på forumet, å har aldri posta bilder på lignande tråder før, men gjør et forsøk Var i Oslo i helga og var litt turist, og fikk under turen rundt i Oslo sentrum denne bildeserien: Mye fartsfølelse her. Og bedre panoreringsteknikk enn det jeg klarer. Selve bilen kunne muligens vært litt skarpere, men da er det mulig at fartsfølelsen forsvinner? Skulle gjerne sett et eller to bilder til, idet bilen forsvinner. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Bildene er tatt på vålerbanen fredag 9/5 Savner noe å hvile øyene på i bilde 1. Burde det ikke vært en bil der? Mangler en sammenheng med de to siste bildene. Skulle også sett at du hadde hatt lengre brennvidde slik at du kom nærmere den gående sjåføren og bilen som ble tauet. Tom Lenke til kommentar
Ivar_Schiager Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Godt å se at du holder humøret i oppe i en vanskelig hverdag. Glad for at du tok deg tid til å fortelle denne lille historien. Og det som gjør at denne bildeserien fungerer så godt, er at den forteller en liten historie. Tom Takk skal du ha. Da traff jeg der jeg tenkte. Jo, da, humøret har jeg heldigvis beholdt, fire måneder "i senga" til tross. Men nå kjennes det som om det går fremover. Håper andre som er i samme situasjon kan våge å finne fotomulighetene der de er. For mange år siden, i Fotografi mener jeg det var, så jeg en reportasje fra sykesenga på sykehuset. (Sett med pasientens kamera). Det var denne som dukket opp da du la opp fotodugnaden. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Rundt 1980 var det en kjent svensk kunstfotograf som foreviget sitt opphold på sykehus med sin Olympus XA og sorthvitt-film. Husker ikke navnet på ham, eller om han overlevde kreften. Det ble i alle fall til en bok, og kanskje det er han artikkelen handlet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå