sofus71 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei Jeg skal prøve og lagre et bilde som er behandlet i PS. Har ikke valgmulighet for og lagre bilde i Jgp. Det som er gjort er: Lagre som > filnavn > Format (men her manglet alt. for Jgp..) Behandlet fil er importert fra Lightroom i jgp format. Hva må jeg gjøre? Hurtig hjelp ønskes da jeg ønsker og lagre dette før jeg legger meg. Endret 12. mai 2008 av sofus71 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 HeiJeg skal prøve og lagre et bilde som er behandlet i PS. Har ikke valgmulighet for og lagre bilde i Jgp. Det som er gjort er: Lagre som > filnavn > Format (men her manglet alt. for Jgp..) Behandlet fil er importert fra Lightroom i jgp format. Hva må jeg gjøre? Hurtig hjelp ønskes da jeg ønsker og lagre dette før jeg legger meg. Du har nok valgmuligheten til å lagre i jpg i Photoshop ja. Når du velger Lagre som/Save as, så får du en "rullemeny" og kan lagre i litt av hvert (Du må altså være i programmet PS når du gjør dette...) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du må endre til 8 bits format for å kunne lagre i JPEG. Tom Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Du må endre til 8 bits format for å kunne lagre i JPEG. Tom Takk Tom. Problem løst. Tråd kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå