Gunslingahgurrrl Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei, vet noen om man kan bruke vanlig Visakort til å kjøpe konto på SomethingAwful.com? Lenke til kommentar
Gunslingahgurrrl Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Oops, det ble visst to tråder. Fikk feilmelding da jeg postet den første, så jeg prøvde bare på ny. Ja, det står at de tar Visa, men jeg vet ikke om det kanskje finnes to forskjellige typer Visa? F.eks. debetkort og kredittkort? Jeg venter på å få et vanlig Visa-kort (dvs. debet? ikke visa electron) i posten, så jeg kan ikke sjekke om det har CVV2-tall før jeg får det i hånden. Så jeg er litt usikker.. Får vel bare prøve og håpe på det beste når det kommer i posten i denne uka. Takker for svar i begge trådene. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Visa er Visa. Skilnaden mellom eit kredittkort og debetkort er at debetkort trekker frå kontoen med ein gong, mens med kredittkort betaler du etterskuddsvis.Du kan bruka begge. Lenke til kommentar
Gunslingahgurrrl Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Flotte saker, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå