Incumbent Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg trenger en ny mobiltelefon som kan vise filmer; jeg vil med andre ord ha en telefon utstyrt med stor skjerm, og gjerne med god oppløsning. Pris er i utg.punktet ingen hindring, men jeg kan godt holde meg innenfor rimelighetens grenser da jeg ikke har så veldige behov når det gjelder proff-funksjoner. Det blir aldri mer enn tukling og av liten eller ingen nytte uansett. Så vil anta at 3000,- med abbonnenment(djuice nonstop sådan) er den høyeste prisen jeg er villig til å betale. Jeg sender en hel del sms, så noen form for tastatur, eller en god løsning(eller mulighet for )et godt skjermtastatur er ikke å forakte. Kamera er noe jeg sjelden bruker, men har inntrykk av at man gjerne får et godt kamera uavhengig av ønske i dag. Internminne er ikke veldig viktig, men muligheten for minnekort er så absolutt ganske viktig. Enheten skal også fungere som erstatter til en mp3-spiller. Det er mulig jeg har bommet helt, og heller bør finne meg en løsning tilsvarende ipod touch, meizu m6 eller hva de mp3/video-spillerne med stor skjerm heter. Takk for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nei, jeg har lenge ønsket meg en, men import orker jeg ikke. Takk for tipset Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) www.finn.no? www.qxl.no? Import fra norge er da ikke så stress;) Endret 13. mai 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Vil også anbefale Iphone pga den store 3,5" skjermen. SMS skrivingen er ikke den beste da. Endret 13. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 @NadaX7: Ikke så dumt det, ikke tenkt på det faktisk @KnewtFan: Jepp, takk for tipset! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kan anbefale iPhone til alle kriteriene du har satt der! Fungerer veldig bra, til sms også, så lenge du er så smått stødig på hånda Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 I see Blir nok en slik en da, om det ikke viser seg at det kommer en iphone 3g i nærmeste uka er det sånn at mms-funksjon er implementert i siste firmwares? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjøper du en til meg også eller? slik ren veldedighet Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 jajajaja, så klart ^^ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 jajajaja, så klart ^^ Tusen takk :-D Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.nettavisen.no/it/article1829224.ece *sikle* Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Å, hei og hopp! Det var en skinnende mobil. Jeg liker den bedre enn iphone, tbh Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Veldig fin ja, likte den også bedre en iphone. BTW: tbh? Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 To be honest Nå har jeg aldri brukt en iphone, så skal vel ikke uttale meg om det... sånn egentlig:P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde jeg måtte velge imellom en HTC Diamond og iPhone på stående fot, så jhadde jeg under tvil falt på Diamond. Liker prinsippet om at alt er åpent uten å måtte bryte noen regler lagd av produsenten. Nå er jo tross alt iPhone ett år gammel og kan fåes til halve prisen, men har man mulighet itl begge så ville jeg ha gått for Diamond. Men jeg vil anbefale deg å prøve begge før du bestemmer deg. Diamond er garantert en kjempetelefon, men det er jaggu meg den med eple bakpå også! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) one word, neo freerunner gta02. med litt mindre skjerm og bedre oppløsning enn ipod til en fornuftigpris på ca 2050,- med mange finesser er dette bedre en ipod. ipdon er jo ikke engang en fullblods smartphone med en million sperrer. jeg vil nevne noen få ting på neo er at det er en smartphone med trykkfølsom skjerm med wi-fi, gps, operativsystem openmoko som er basert på linux.. ergo INGEN sperrer. man kan fritt installere windows bobiles operativsystem på den. du kan programmere telefonen etter ditt eget ønske. negativt er ingen kamera og 3g som etter min mening er bortkastet og overflødig her er en sameligning på hardwaren til neo og freerunner. og produksjonen starter bare om noen få dager Endret 15. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Se der ja. Den openmoko-saken høres unektelig interessant ut.. Jeg savner dog det kameraet.. Diamond er nok den som skriker høyst om å bli kjøpt, så om neo freerunner ikke blir "patcha" av en luring så man lett kan hive inn et kamera, blir det nok en diamond. Takk for alle svar og tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå