dadiadi Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei, jeg er en 24 år gammel gutt som trener en del fotball somer en sport som krever fysikk. Er 215cm og veier litt over 100kg, mener jeg kunne ha veid mer for å bli tyngre rett og slett. Noen som har noen tips til å bli tyngre uten å bli "tjukk"? Endret 10. januar 2011 av dadiadi Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tren med vekter for å bygge muskler, da blir du både tyngre og sterkere i dueller. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du er jo ganske ung, og regner med at du vil vokse en del de neste årene også. Husk bare på at du ikke blir for stor og tung, det er viktig med hurtighet og smidighet i fotball. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for nok et konstruktivt svar Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Maten starter jeg med i dag. Spiste 6 brødksiver istad; 3 med makrell og 3 med salami og agurk... Nå skal jeg ete meg ut av huset Lenke til kommentar
tZar Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pass på at du spiser riktig, og ikke en hel masse junk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Proteiner kommer vel godt med? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Bruk ekstra proteintilskudd etter trening. Altså Gainomax recovery og slikt. Her får du i deg alt du trenger etter trening, pluss litt til for å gå opp i vekt. Husk å spise godt etterpå og for å få max utbytte av treningen. Men for å være helt ærlig, tror jeg ikke du trenger gå opp så veldig mye. Er du 175, og veier 60 kg, har du en helt normal vekt som 15-åring. Mvh. Sluvy Endret 1. juni 2008 av Sluven Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sluven: Bruke tlskudd som 15-åring? Tja.... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sluven: Bruke tlskudd som 15-åring? Tja.... Proteintilskudd? Det skulle ikke være noe som helst problem. Dessuten er han i vekstperiode, der han trenger mye av det. Du får i deg alt du trenger ved å holde et vanlig kosthold, men skal du opp i vekt litt så trenger du litt mer. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hørt at man ikke skal ha kreatin før 18, men prots går vel? Gainomax, anbefales? Lenke til kommentar
Thomson007 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kan absolutt anbefale deg å trene vekter annen hver dag, spise mye proteinrik mat og i tillegg invistere i en gainer som du tar hver dag, selv når du ikke trener. Jeg gikk fort opp 3-4 kg etter at jeg begynte med det. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Prot pulver må vel være like bra for å øke vekta? Er like mye kcals, og carbsa er lettere å få spist gjennom vanlig mat. Edit: har vurdert gainomax, men er det vits i det hele tatt? Hva er næringsinnholder pr. tablett? Endret 1. juni 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå