Gå til innhold

For lett - Vil opp i vekt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 24 år gammel gutt som trener en del fotball somer en sport som krever fysikk. Er 215cm og veier litt over 100kg, mener jeg kunne ha veid mer for å bli tyngre rett og slett.

Noen som har noen tips til å bli tyngre uten å bli "tjukk"?

Endret av dadiadi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruk ekstra proteintilskudd etter trening. Altså Gainomax recovery og slikt. Her får du i deg alt du trenger etter trening, pluss litt til for å gå opp i vekt. Husk å spise godt etterpå og for å få max utbytte av treningen.

Men for å være helt ærlig, tror jeg ikke du trenger gå opp så veldig mye. Er du 175, og veier 60 kg, har du en helt normal vekt som 15-åring.

Mvh. Sluvy ;)

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Sluven: Bruke tlskudd som 15-åring? Tja....

Proteintilskudd? Det skulle ikke være noe som helst problem. Dessuten er han i vekstperiode, der han trenger mye av det. Du får i deg alt du trenger ved å holde et vanlig kosthold, men skal du opp i vekt litt så trenger du litt mer.

Lenke til kommentar

Prot pulver må vel være like bra for å øke vekta? Er like mye kcals, og carbsa er lettere å få spist gjennom vanlig mat.

Edit: har vurdert gainomax, men er det vits i det hele tatt? Hva er næringsinnholder pr. tablett?

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...