flogieboogie Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hey! Noen som har peiling på hvor man kan få fatt i bowlingskjorter lignende de som Charlie Sheen bruker i TV serien? Har fryktelig lyst på et par sånne ettersom sommeren nå er her, men har kun funnet utenlandske butikker som ikke selger internasjonalt. Noen norske butikker som selger slike? Noen merker jeg har funnet er Nat Nast og Da Vinci Clothing men de virker litt dyrt. Daddy-O's hadde også mange bra, men usikker på kvalitet og troverdigheten til siden. Takk for hjelp i hvertfall Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Charlie bruker såvidt jeg vet Van Heusen (har flere VH-skjorter hjemme, og noen er like til de Charlie har. Prikk like.) Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Charlie bruker såvidt jeg vet Van Heusen (har flere VH-skjorter hjemme, og noen er like til de Charlie har. Prikk like.) Hvor i norge kan man få kjøpt van heusen skjorter, er de dyre? Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fy faen.... aldri sett så stygge skjorter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er bowling skjorter, på godt og vondt Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå eier jo ikke Charlie Sheen stil i den serien, så... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Stil og stil. Han kjører et sløvt antrekk kan man si, bowlingskjorte og kaki shorts all day, men er digg å ha noen sløve plagg i sommervarmen Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Faen Flogen! Bowlingskjorter er ganske slaskete Får heller kjøpe deg noen tighte t-skjorter sånn at du får vist frem packs'a du har jobba så hardt med i det siste! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Faen Flogen! Bowlingskjorter er ganske slaskete Får heller kjøpe deg noen tighte t-skjorter sånn at du får vist frem packs'a du har jobba så hardt med i det siste! hahaha, ord! får kjøpe meg no tighte skjorter med dyp utringning så brystmusklene synes... digg leeeom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå