Gå til innhold

X360: Henger seg, svart skjerm.

Anbefalte innlegg

Hei!

Min xbox har begynt å henge seg. Kommer ingen feilmeldinger eller lys. Xboxen står godt avkjølt og alt det der.

Skjermen blir plutselig helt svart og ingenting skjer. Noen ganger kommer det også blå striper over skjermen, eller blå firkanter over selve skjermbildet. Har prøvd å sette kabler inn på nytt, men til ingen nytte. Har ikke gjort noen endringer i oppsettet heller, så kan ikke være noe slikt. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse dette? Garanti er utelukket av diverse grunner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sente den inn som vanlig, hadde snakket med kundestøtte på telefon og sagt at noen unger som hadde vært på besøk hadde fiklet med fronten. Hørte aldri noe mer. for dem blir det bare ord mot ord om de ikke kan finne bevis for at du har åpnet den, så det skal gå bra.

Lenke til kommentar
bekrefter at dette går. Har selv hatt boxen på rep 2 ganger, du må selvfølgelig fjerne mod. først, men ikke opplevd problemer med dette.

Kompis av meg sendte inn xboxen sin med mod, fikk den fikset gratis fordet.

Eneste dumme var at mod'en var borte når han fikk den tilbake :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min begynte også med sånne ting. Når jeg starter den nå så er det helt svart skjerm og bare lyd. Jeg ha prøvd å koble den til 3-tv-er. en av de var 32 hdready tv der jeg bruker hd av kabel. Noen som vet hva som er galt???? eller hva jeg bør gjøre eller noen som ahr hat samme problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...