Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan også være et tilfelle av personlighetsforstyrrelse. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 conflict: Hvorfor undertegner du som "Jenny" her, og "Emil" lenger opp? Sitter dere å deler på brukeren i samme tråd? Blir litt forvirrende å vite hvem man diskuterer med.. Gjest, hvordan gikk det? Slo du opp med henne? Hei! Ikke skyld på meg fordi dama mi snoker på dataen min og skriver rare ting med min bruker. Beklager for misforståelsene Kan også være et tilfelle av personlighetsforstyrrelse. Ja, har sikkert det og jeg, men denne gangen var det faktisk dama mi=P Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Om man er sammen med ei dame fordi man liker henne forsvinner meningen litt når an ikke liker henne lenger. Men om det i utgangspunktet handlet om sex kan man slenge seg på conflicts løsning Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nå er klokken 02:42 fredag 13 08 og jeg har netopp kommet hjem etter å ha slått opp med kjeresten. Hun gråt på kulderen min i en halvtime før jun sa hun måtte gå. Jeg føler meg HELT FORJÆVELIG. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det skjønner jeg godt. Men må man så må man:( Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Aldri lett å slå opp med noen man er blitt glad i, men du gjorde nok det eneste rette å slå opp med hun, istedet å holde hun for narr å "late" som at du elsker henne.. Et smart valg, det vil bli lettere, ta tiden med hjelp å vær hennes venn. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Som nevnt tidligere, du gjorde det rette, egentlig en tjeneste både for henne og din egel del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå