J@cob Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Mobbing er gøy. Mobbing er tøft. Utfrysning skal vistnok være den mest populære (og logisk nok mest praktiserte) formen for mobbing, enten det skjer i skolegården eller på arbeidsplassen. Tror dere pingviner blir utsatt for det samme? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Det kan nok hende. Handler ikke Happy Feet litt om hakking i pingvin-miljøet. Jeg vet egentlig ikke, for jeg har aldri sett filmen. Arrangerte bilder ender stort sett med noe tøys, men ikke her. Fargene og formene gjør at det blir ganske lekkert, og bruken av smal DOF passer fint til motivet. Godkjent, selv om jeg er litt tvilende til underlaget, som ser ut som et salongbord. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) ...Arrangerte bilder ender stort sett med noe tøys, men ikke her. ... De beste arrangerte bildene er de som ikke er arrangert Det får du en følelse av her, at fotografen bare har fått øye på et tilfeldig spennende motiv. Jeg liker godt plasseringen av figurene. Ganske utrykksfullt. Men jeg er litt i tvil om bildet står helt på egne bein, uten tekst og tittel. Ideelt sett bør et bilde det. Speilingene i underlaget er ikke helt heldige. De trekker litt for mye oppmerksomhet, uten at de tilfører bildet noe. Endret 13. mai 2008 av fototim Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 I utgangspunktet er arrangerte bilder kult, men så forbasket vanskelig å få skikkelig til. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skjønte godt hva du mente PM. Helt enig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skjønte godt hva du mente PM. Helt enig. Jeg regnet egentlig med det, men følte at det var på plass med en presisering. Det er lett å lese hva man vil inn i en tekst, så kanskje det ville komme noen sinte innlegg. Spesielt siden jeg stiller med en definitivt arrangert bildeserie i utfordringen :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Likte budskapet i bildet, grei arrangering og mørke farger passet godt inn sammen med budskapet. Et greit bilde Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Ett hvitt/lyst grått underlag hadde ikke skadet, men ellers et godt bilde til "historien". Kjetil Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Takker for kritikk! Likte selv refleksjonen som salongbordet lager. Svart eller grått hadde muligens gjort bildet enda kjedeligere etter min smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå