turbonissen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal kjøpe GPS og valget står mellom Garmin Nüvi 610T,Garmin Nüvi 200, og TomTom one v3. Hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skulle jeg valgt av disse ville jeg valgt Tomtom. http://www.amobil.no/artikler/tomtom_one_3rd_edition/45805 Men hvorfor ikke legge til noen kroner å kjøpe Garmin 760. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=32274 Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for svar asbhegge:) MPX har tilbud på Nüvi 610T, nedsatt fra 2 695,- 1 495. Synes det virker som en ok pris. Men kan være det er en gammel modell. Ser ut som om Nüvi 760 er ganske lik når det kommer til funksjoner? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Fant ikke ut at 610 har sirf III, det har 760 og Tomtom. En fordel da en ikke trenger ekstern antenne. Går selv å sikler etter en Tomtom 930 som akkurat er kommet til Norge, litt dyr, meeen Endret 12. mai 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Regner med at det kan bli en del gode tilbud tiden før fellesferien.. jeg bør kanskje vente å se litt Sett på tomtom 930 jeg også, men spørsmålet er om jeg har bruk for den Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bruk for Her nord er det masse veier...så den kommer til å bli masse brukt. Nei, det er nok en hobby jeg har Hobbyer skal koste litt En fordel blant flere er at Tomtom har flere opplysninger på skjerm under navigasjon, den viser også aktuell hastighet på de litt større veiene. Garmin bl.a viser kun på motorveier har jeg fått opplyst. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Du har rett i at hobbier skal koste litt ja Vi bor like nord for tr.heim og skal kjøre til stavanger i sommer.. hovedsakelig derfor jeg skal kjøpe, men greit å ha ellers også da. Regner med at det blir en TomTom one.. gleder meg til å begynne å trykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå